Gå til innhold

Der kom tanta igjen ja......selvfølgelig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gikk til legen da vi neste hadde prøvd ett år.. og han henviste meg til gu..

var hos gu i juli,som da ville at mannen skulle ta sædprøve på sykehuset..men så var det ikke mer en at vi hadde kommer hjem,så var jeg gravid ;) men mistet i aug :(( kom tilbake til henne i september,og da fikk jeg bare beskjed om å vente 6mnd etter SA`en før de kunne hjelpe...

så det er jo så gøy da.. har gått 6 mnd nå i februar,så vi får bare se hva som skjer. tenkte å prøve meg på en pergo kur igjen,men er så usikker..

er så tungt når man må prøve så lenge.. man vet liksom ikke hva man skal gjøre... har igrunnen bare lyst å gi opp ! men det er ikke så lett det heller.. ønsket om barn er jo stort !!!

heh..

Annonse

Ja jeg vet! Ønske er så stort at men vet ikke hva man skal gjøre vettu....det er jo ingenting vi kan gjøre annet enn det alle andre gjør...og det funker jo IKKE! Aldri vært i nærheten av gravid jeg, og synes faktisk tanken begynner å bli veldig fjern...

Håper du får hjelp snart......det synes jeg virkelig du fortjener...det er så trist å bli skuffet gang på gang:(

Uff ja vet hvordan du har det! Blir så motløs når mensen kommer hver eneste gang.Vi skal inn til samtale for prøverør i februar.Du er iallefall ikke alene....selv om det er en liten trøst.

Goklem

Kan ikke annet enn å sende noen gode trøsteklemmer til dere,og håpe at det snart skjer noe!

Er så forbanna urettferdig at det skal være så vanskelig å få barn for noen,og så lett for andre!

Forresten,¤fortvilet¤: Hvorfor må dere vente 6 mnd med å fortsette utredningen?

Jeg mista for andre gang før jul,og vi fortsatte utredninga like etterpå,er da grenser for hvor lenge man skal måtte vente. Kan jo bare ha vært et lykketreff at du ble gravid den gangen,så synes du burde fått videre hjelp med èn gang,jeg. Iallfall fått utelukka tette eggledere,manglende EL,endometriose osv... Dette kan jo gjøres noe med,så er synd om en skulle utsette det ytterligere.

Hva om du snakka med en annen lege da,kanskje noen andre ville vært litt kjappere i svingene her?

Masse lykke til Bella,vi satser på at det skjer noe snart,vettu!

Klemmer

fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...