Gå til innhold

NOEN SOM HAR LIKE ERFARINGER ANG MENS ETTER MA??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en MA omentrent samtidig med deg,og jeg fikk mensen på dag 35 eller 36 etter første dagen jeg begynte å blø litt.(alt kom ut av seg selv etter halvannen dag,men fosteret hadde vært dødt i 4-5 uker) Jeg oppdaga det i uke 11.

Tror det har litt å si hvor kangt manvar på vei,og selvfølgelig tilfeldigheter. 6-8 uker etter sa dem til meg,men det gikk jo litt raskere for min del,heldigvis. Den første mensen etterpå var litt annerledes,tror ikke jeg hadde EL før det,for merka ingen EL-smerter,ømme pupper eller noe annet. Ikke gjorde det vondt heller,men jeg har litt endometriose so forårsaker menssmerter m.m,men de syptomene blir jo demoa av graviditet.Den var også oe tynnere,og bare med klart,rent blod. (sorry detaljer..)

Da jeg hadde en tidlig SA(i uke 5) for over 1,5 år siden,så kom første mens på forventa dato.

som sagt,jeg tror det er ulikt fra person til person,og litt tilfeldig,så alt mellom 4 og 8 uker er normalt å måtte vente. Du trenger ikke vente på mensen flr du kan prøve å bli gravid igjen,selv om EL kanskje trenger en syklus eller to for å komme igang igjen:-)

Lykke til,kjære deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...