Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde mye mensmurringer mellom uke 7-12 så ga det seg.. I to dager nå har jeg opplevd å få en del murringer igjen... Er dette vanlig? Noen andre som opplever det samme?
teila Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er nå i slutten av uke 14 og har masse murringer og vondt både her og der i magen. Synes også det har kommet tilbake igjen etter noen rolige uker. Lurer virkelig på hva alt er for noe, voksesmerter? bånd som skal tøyes? Og i går fikk jeg noe som kanskje var kynnere? gud vet. Synes det er skummelt og vanskelig å vite hva som er normalt, men det er jo stadig innlegg her inne av jenter med tilsvarende murringer, så ganske vanlig må det jo være :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg håper at det er voksesmerter. Jeg har også hatt en del smerter rundt navlen. Stikksmerter...vet ikke hva det kan komme av... HI
lillebolle83 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 hei. jeg er i begynnnelsen av uke 14 og har til nå hatt mensmurringer og stikkende smerter siden uke 4 sånn ca. Smertene har tillogmed tatt seg opp de siste par ukene.. Så jeg spurte legen min da jeg var på kontroll i dag, og hun sa jeg skulle se på det som et sunnhetstegn.! livmoren vokser jo konstant.. tror det er mer betryggende å kjenne at det vokser der inne enn at man ikke merker noen ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå