Gå til innhold

Noen som har prøvd kiropraktor til deres små?


Leola

Anbefalte innlegg

Skal prøve i morgen på Sofie. Hun kaverveldig mye og er liksom ikke helt fornøyd så helsesøster anbefalte oss å prøve:)

håper der funker. Noen som har erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var til Kiropraktor med elstejenta i 2000 pga kolikk. funka bra på henne 3 behandlinger og vi fikk en helt annen hverdag, merket forbedring allerede etter ett besøk!

 

Men fordi om det funker på noen trenger det ikke å funke på alle!

 

Du får ha lykke til, så håper jeg du blir hjulpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han gjorde var å "presse/klemme /stryke" på tre spesielle punkter nedetter ryggraden. Disse punktene har vist noe med luftutslippene og gjøre. Klarer ikke å forklare. Men innbiler meg noe om at det også hadde noe med utviklingen av ryggen å gjøre eller noe sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda har vært 3 ganger nå. 3 gang idag faktisk. Tydelig at frøkna her har magesmerter, legen mente det var kolikk, men jeg tror liksom ikke det er helt det jeg da.. selv om hun skriker veldig på kvelden og må bæres på fra ca 23-02. litt opp og ned detta egentlig.. i tillegg syns jeg hu lå veldig med hodet til den ene sida, og hadde en litt sånn bananfasong på kroppen.. lest litt om kiss-kidd, så ligna litt på det. Bestilte ihvertfall time hos kiropraktor, det kunne jo ikke skade.

 

Kiropraktoren så det jeg hadde sett med nakke og bananform. virvlene høyt oppe var vridd mot den ene sida så det var ikke rart hu ikke ville ligge til den andre sida. i tillegg var hu veldig stram i hofte/bekken på den ene sida og det kunne ha med magen å gjøre. pga muskler som lå over eller no.. Lille måtte ligge på magen også "knakk" hu bekkenet (hu knekker ikke, mer en impuls). Åsså brukte hu en sånn innretning på nakken som "skjøt" ut en mini- impuls. Ble bedre i nakken etter 1 gang, så mer til den andre sida. Etter å ha vært der 3 ganger har nakken blitt bra, men syns ikke mageondta har blitt bedre.. idag sa hun at bekkenet var strammere enn vanlig. Neste gang skal de være to behandlere der, så tror det blir siste gangen..

 

Men tydelig at hu har vondt når de kjenner på det stedet hu er stram, skriker masse og slutter å skrike når hu slipper.. huff, syns såååå synd i hu.. er jo ikke godt, men håpree jo at hu skal bli bedre.

Skal gi det 1 eller 2 ganger til før vi "gir opp". Da er hu jo snart 3 mnd likevel, og da gir det seg jo som regel... men greit å finne ut det om nakken da, så nå ligger hu fint til begge sider:o)

 

Dette ble langt å rotete, men håper du finner litt av det du lurte på her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi harvært hos kiropraktor med celine fire ganger og er ferdig nå. dette har funket veldig bra.. hun slet veldig med å rape etter hyvert måltid og dermed endte det i mageknip og luft i magen. etter bahandlingen raper hun med en gang, og knipene er så og si borte.. det de gjør er å trykke veldig forsiktig på punkter i nakken, langs ryggraden og i hoftepartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...