Gå til innhold

Mme/mm eller vann i grøten i starten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere ? Skal man ha mm eller mme i grøten når de er små ? Isåfall hvor lenge ? Eller bruker dere bare vann ?

Snakker med en venninne om det, hun bruker bare vann, mens jeg har brukt mm hele tiden. Nå pumper jeg da, så det er lett for meg å bruke mm, men om jeg ikke hadde det hadde jeg nok brukt mme. Hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i 4 mnd grøten skal det være mm/mme

i 6mnd grøten er det vel mme pulver så man tilsetter kun vann om jeg har forstått det rett.

Litt usikker på hva du mener med så små da:)

Skrevet

Hei.

Vi har såvidt begynnt me maisgrøt, snart 5 mnd. Blander kun me mm foreløpig (pumper jeg oxo). Syntes det er greit i begynnelsen. Går vel over til å blande med vann når vi begynner med 6 mnd grøt.

Skrevet

eg bruker den med vann til 4mnd... han får ett måltid av d for dagen på kvelden i tillegg t mm, syns d r greiest med vann...

Skrevet

Står det ikke på grøtpakningen hva som skal være i da? Noen skal det bare være vann i, andre mme eller mm... trudde eg da. Hvis du pumper er det vel best med grøter du kan blande med mm. Det blir hipp som happ om man velger grøter som skal blandes med vann eller med mme - grøttypene som blandes med vann er det jo melkepulver i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...