Gå til innhold

Større sjanse for å få tvillinger ved bruk av Pergo?

Anbefalte innlegg

Å! Nå fikk jeg nesten panikk!!!! Jeg mener å ha hørt at sjansen for tvillinger øker med bruk av pergo, og det ser jo ut til å stemme hvis dere leser inne på Tvilling"siden"!!!!

Trøste å bære; er det bare Pergo-tvillinger her inne? Jeg har to barn fra før, så tvillinger står ikke øverst på min ønskeliste! Min mann vil helst ikke ha flere enn to barn, så attpåklatten er han noe motvillig med på... Har hatt en Pergokur, og er nå i pausemåneden... Jeg kan i alle fall ikke nevne tvillingfaren for han.

Bekymrer jeg meg unødig???? Noen som vet statistikk på tvillinger ved bruk av Pergo?

Fortsetter under...

Oj, det har ikke jeg tenkt på engang. Noen her inne som vet mer? Jeg har også to barn, men tvillinger hadde sikkert vært morsomt allikevel :-).

Klem fra

Jeg skal begynne med pergo når tr dukker opp (skulle vært her onsdag, men det er nok skjedd litt kluss etter utskrapingen i romjula, så hun sitter vel fast et sted på veien...)

Men det stemmer at pergo sammen med høy alder øker sjansen for tvillingfødsel. Dette er pga at pergo modner eggene, og da kan kuren liksågodt modne et egg ekstra i tillegg til det som allerede skulle komme...

Vi synes det er helt topp om det skulle dukket opp to. Som en ekstra lotto-gevinst; vi håper å en dag få en, men så kommer det to... Ja takk, sier nå vi til det!!

=)

Du kan kikke etter dette temaet inne på donor egg/sæd siden.

Når man skal på klinikk aleine etter bruk av Pergo så tar man ultralyd først og man får ikke lov til å komme hvis det er mer enn tre egg som er klare til å slippes.

Men likevel - sjansen er LITEN.

Du får tenke på om du heller vil ha null barn enn to.

Og så holde smella og ikke si et pip til mannen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...