Gå til innhold

Gravid m/pergo i jan????

Anbefalte innlegg

Hei alle pergo-brukere :-)

Noen som har begynt testingen?????? SPENNENDE :-)

Fikk jo vite at jeg hadde min første eggl. denne mnd :-) Men har tidl. hatt sykluser på 32-44 dg. Er derfor litt usikker på om når jeg kan evt. forvente pos. gravi.test (litt optimistisk kanskje?) Er på dag 27 i dag.

Hadde litt brunlig utflod, og antydning til litt lyse,lyse rosa på toalett papirer i går kveld og i formiddag. Mensen kan vel ikke komme så tidlig????? Stemmer det at man kan få det dersom man er gravid???? Feste blødninger eller? Ja kjenner jeg er litt despo nå!

Krysser fingrene for dere alle.

Kos og klem "påtide"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7945645-gravid-mpergo-i-jan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatte ikke denne kroppen. Begynte med brunlig slim/utflod (som beskrevet i første innlegg) allerede på dag 26. I går hadde jeg en brunlig mens. I dag har jeg hatt litt frisk blødning.

Ja ville jo trodd dette var mensen. Men det kommer liksom bare litt hver dag. Vanligvis blør jeg 2-3 dg. sammenhengende. Ikke bare litt midt på dagen og ingenting mer. Er på dag 29. Testa neg. med morgenurin i dag. Men har hatt sykluser på 32-44 dg. så jeg kan egentlig ikke tro mensen er her så tidlig?????

Litt deppa :-((((((((

Hei!

Jeg er på dag 28 i dag (tror jeg..) i min første pergosyklus. Var hos gyn på tirsdag og tok blodprøve- resultatet var 41, så da har jeg nok hatt eggløsning etter hva jeg har lest om verdier her inne. Juhu!! Er bare spent på når det var... Var veldig uvel og vond i magen forrige helg, så det kan hende det var da.

Er spent på når mensen kommer. Etter gyns "oppskrift" kommer den på tirsdag,men vi får se. Tipper på til helgen jeg.

Krysser fingrene for deg påtide, håper de rare blødningene dine gir seg og at du er gravid:)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...