Gå til innhold

Furt, Furt, Furt, Furt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må alle dere andre bo såpass nærme hverandre at dere kan treffes stadig vekk.... DET ER URETTFERDIG!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Ta den en dagstur nedover da vel:-))

Er ikke såååå langt heller da! Fra Oslo til Ski er det jo bare en svipp!

Sier hun som kjørte gjennomsnitt 50 mil om dagen i årevis;-))

Skrevet

Vet du?! Det hadde jeg gjort! Hvis det ikke var for at jeg må ha med dagbarnet også! Men..... fra og med midten av februar, så har jeg fri hver onsdag!!!!! Da kan jeg bli med på litt av hvert!! Hvis ikke alle andre har begynt å jobbe da...... furt.furt.furt...

Skrevet

Hehehehe, vi får vel prøve å få til et treff en onsdag da! Jeg begynner å jobbe 5.mars;-)

Skrevet

Furt furt så får du en lurt, furt så får du en lurt, hver eneste venn skal komme igjen (på besøk til deg selvom du har dagbarn og er verdens snilleste som redder dagen for dem som trenger det) furt så får du en lurt!

furt furt furt furt.... jeg blir med på furtinga, enda jeg ikke har dagbarn...

:-)

Skrevet

=) furtehøna nr 2 her da......=)

blir litt lei den plassen her...å når jeg leser om alle som skal dra på tur,treffes,kose seg med sjokobomber og annet godt...ja da vurderer jeg flytting eller å grave meg ned i senga,hehehe...

vært morro å treffe alle her inne,men bor jo så innmari langt unna.

så ja,jeg furter jeg også....

Annonse

Skrevet

-furt furt nå furter jeg også,vil bo nærme alle som bare kan møtes i hytt og pine!!!!!! Splitte pine,hvor henn du er i verden,mandag hele året,ingenting og le av................................................

Skrevet

-litt furting herifra også!!!!!!!!!!!!!! -er så laaaaaaaaaaaaangt til tigerstaden og dalstroka nedafor!, men om alt klaffar så får eg treffe et par av dokke neste helg, og det ser eg fram til!

Skrevet

Jo flere vi furter sammen jo gladere vi blir.....elller ikke:( Vi satser på et treff for hele landet neste gang:)) Det hadde vært kult!!!

Skrevet

Landstreff!!!! Høres bra ut. Kanskje vi skal ta en liten turnè....

Skrevet

Landstreff for Modne Furtere...

Skrevet

Støtter den!!! Landstreff for modne furtere, hørtes litt stilig ut:)))

Skrevet

Jeg har så lyst til å reise til Trondheim snart og da hadde det vært hyggelig med et treff:-) Bor du langt unna attpåklatt??

Annonse

Skrevet

jeg også støtter landstreff for furtne fruer....=)

"klatten" jeg bor ca 45mil unna...buss 2 timer,og tog 3 eller var det 4 timer...laaaaangt det også.som sagt før...jeg bor i "gokkoland" =0)

Skrevet

urk............det var kanskje litt for langt til å dra å drikke kaffe det ja.......hmm...............ser ut som om du må begynne å planlegge tur østover istedet..........like greit det da:-))

Skrevet

hehe,ja...di som liker å shoppe reiser dagstur til trh.men jeg makter ikke sånne turer =) vil heller ha goood tid.

kunne tenkt meg en tur til oslo eller så ja.har søsken i hovedstaden,så overnatting har jeg.

vi får se hva tia bringer.akkurat nå har jeg jo småtten =0) kan ikke reise fra han =))) ennå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...