Gå til innhold

November: Jeg skal på jentefest :-)


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Fikk i dag invitasjon til en jentefest i februar, hurra. Begynner klokka 17 og ingen får lov å reise hjem før dagen etter. Er 15 jenter, og 3 av oss har nyfødte babyer. Pappaen har sagt lenge at han har lyst å prøve å være hjemmealenepappa et døgn, så da er det grønt lys...Da er babyen 14 uker, forresten.

 

Da må jeg nok bestille frisørtime og shine meg opp litt, kjenner at det kribler i magen, hi hi!!!!

 

Andre som er klare for å komme seg ut litt? Blir nok litt blandede følelser den dagen, men tror det skal bli godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes vanvittig deilig ut!!!! Det er medisin for kropp og sjel å finne litt tid for seg selv - også blir vi så mye blidere mammaer også:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut 17 mars, så det er enda en stund til.. Men gleder meg allerede veldig mye.. Det blir ett jente forspill, og så en tur på byen.. Får håpe jeg ikke kommer til å savne småen for mye. Men tror det kommer til å gå fint. Mamma skal sitte barnevakt, så da kan jeg ihverfall være sikker på at småen er i de tryggeste hender..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut med noen jenter jeg ble kjent med gjennom bim neste helg 3 feb. Ut 17.30... har ingen planer om å innta alkohol og det er 5 min med bil og jeg kan være hjemme igjen.. pumper meg nok spnn at sambo kan gi henne flaske med mm mens jeg er borte.. blir rart å skulle være mange timer borte fra snuppa.. håper det går bra..tvi-tvi..

 

Kos deg på byen da Sunniva og Majamamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 73 modell jeg også, men har bursdag i desember, så det er lenge til jeg blir 34 enda, heldigvis...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...