Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Bare lurer litt på om dere nesten alltid har rett eller om dere opplever at dere ofte spår feil? Hva er vet lett eller vanskelig å spå? Har blitt spådd av mange her inne før/under dette svangerskapet og omtrent alle spådde at jeg skulle bli gravid når jeg skulle bli det og alle spådde jente. Litt lenger uti spurte jeg på nytt om kjønn og de fleste sa jente da også og en og annen gutt. Jeg venter helt tydelig gutt ( i følge UL, så både tissefant og pung fra siden veldig tydelig før jordmor sa noe) og synes nesten det var forunderlig at så mange tok feil, skulle jo nesten tro at når så mange så det samme så ville det stemme?
*Lissi* Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tror alle her inne tar feil fra tid til annen. Prøver så godt man kan, men er ikke like lett alltid. Selv spår jeg med pendel. Av og til får jeg tydelige svar, og noen ganger nekter den å svare.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Ja det forstår jeg, men synes det var så pussig at så mange skulle ta feil på kjønn, de som svarte var for det meste veldig sikker, sa at det var ikke tvil, de få som "så" gutt var litt mer usikker. Så, hvor mange barn ser du på meg totalt da? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå