Gå til innhold

KOMMER EL SELV OM MAN ER GRAVID????NOEN SOM VET?DUMT SPØRSMÅL KANSKJE..


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet folk som har født to barn ( på en gang) som det var en mnd forskjell i alder på ..så det er hvis mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - når du blir gravid har du ikke lenger EL. Husk at det er ikke lenge siden MAen din. Først skal kroppen kvitte seg med hcg-hormonet og så skal den forstå at den skal begynne å produsere egg igjen - og dette tar TID!

 

Synes du virker i overkant stressa...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var ikke ett dumt spørsmål, meningen med disse sidene er jo at vi skal stille hverandre spørsmål.. eller???!! skremmer jo vekk folk her jo.. Så du som håper på nurk i magen, drit i disse anonyme idiotene og spør om akkurat hva du føler for.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Man kan i alle fall fremdeles få mensen men allikevel være gravid, og så vidt jeg vet er mensen et resultat av EL, ergo må man vel kunne ha EL men allikevel være gravid. Men som oftest uteblir den nok, kroppen slutter å produsere det hormonet som setter igang EL.

 

Håper du har/får nurk i magen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt info til uopplyste anonyme uten manerer. Man kan ha el selv om man er gravid men det er svært sjeldent. og man produserer ikke eggene man slipper hver mnd. Kvinner er født med alle eggene de har bruk for. Ja man fortsetter og produsere så lenge man er fruktbar, men man har alltid egg, selv om man er gravid! Har noen bekjente som har blitt gravide en mnd tid etter ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg synes du virker på grensen til overdesperat. Husk, kroppen din har vært gjennom en påkjenning, og den trenger å komme seg igjen.

Så lenge du stresser vil også kroppen bruke lenger tid. Prøv heller å godta at kroppen gjør seg klar NÅR den er klar.

 

Dette er ikke for å være spydig, men det er jo ofte sånn at når man venter på mensen - ja så kommer den ikke.

 

Pust ut - slapp av!!! Så skal du se det ordner seg.

 

Lykke til!!! :-)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min tante hadde eggløsning gjennom hele svngerskapet faktisk, sa ja du kan det. men ikke tenk på det, eller ikke tenk på det om du kjenner noen stikninger, alt går nok bra.

 

til anonyme: det e ingen så mobbe her, men har du kje nogge positivt å svara elle svara på spørsmålet i det heila tatt, trenge du ikje å skrive nogge syns eg.. teit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anonyme over her bør komme seg på kranglesiden!

 

Fy så stygge dere er, det "sitter" faktisk ett menneske bak det spørsmålet! Det er kansje lett å glemme, men folk kan faktisk bli såret og lei seg av slike kommentarer,Det vet jeg ihvertfall at jeg hadde blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg har skjønt vil en EL test slå ut når man er gravid (uten at man har EL) pga at graviditetshormonet hCG kryssreagerer med eggløsningshormonet LH. Dermed kan man få positiv EL test når man er gravid (men ikke positiv graviditetstest når man har EL).

 

Enig i at de anonyme her kan spare seg for duste tilbakemeldinger. Ærlig talt hvor lavmål går det an å bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...