Gå til innhold

Har barna deres begynt å krabbe?


vips2

Anbefalte innlegg

Jeg har en som åler seg rundt i hele huset nesten.

6 mnd og 23 dager gammel. Er det tidlig?

Han drar seg frem med armene, og dytter med høyre beinet, mens venstrebeinet henger etter på slep, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kommet så langt enda her..

Har nå begynt å dytte seg bakover og prøver selvfølgelig å komme seg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Og velkommen hit til disse sidene, kan ikke huske å ha sett nicket ditt her før! Koselig at du kom hit!! :o)

 

Skriv deg gjerne opp på presentasjonslista og fødselsdagslista... :o)

 

Min gutt har ikke begynt å krabbe i alle fall. Han snurrer fra rygg til mage. Og når han ligger på magen så snurrer han seg omkring i sirkel. Klarer på en måte å skyve seg noen cm forover eller bakover. Har også sett at han forsøker å løfte rumpa, men da med hodet i gulvet...

 

Så artig at han har begynt å forflytte seg, da! Men enda mer å måtte passe på... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...jeg var masse på bim da jeg var gravid, men så tok det laaaang tid før jeg tok data'n i bruk igjen.

Tipper lillegutten din krabber snart også, for det var sånn lillegutten min holdt på, og plutselig bare begynte han å krabbe... Skal si det var litt greiere å passe på når han bare lå fint på teppet sitt.. tji hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er akkurat 6 mnd og dytter seg bakover i ganske rask fart. Men tror nok det er en stund til hun krabber riktig vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i revers og i sirkel, så hun kommer seg godt av gårde, ja! Har fått et fint tak i en potteplante allerede, så her er det bare å rydde hjemmet! Synes PC-en (en multimedia som står i TV-benken) er veldig spennende med mange lys.. Får se hvor lenge den får stå i fred;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen tegn på det enda..men hun kommer seg litt frem. Men hun spreller mye med beina...litt komisk! gleder meg til hun beveger seg mer. for hun blir så sint å ligge på magen når det ikke er noen tilstede!

selv krabbet jeg da jeg var 6 mnd og gikk når jeg var 9mnd. Men trur mamma var veldig glad da brodern kom..for han gikk ikke før 1 og halvt. jeg var litt vel aktiv! Som jeg er den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan jeg være med her? :) Julie Angelica er 6 mnd og 3 uker i dag. Hun kommer seg bakover og rundt og rundt i ring. Tar tak i det meste så det er greit å være på vakt. Er så moro nå om dagen, for det skjer noe nytt hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...