Gå til innhold

Har barna deres begynt å krabbe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Og velkommen hit til disse sidene, kan ikke huske å ha sett nicket ditt her før! Koselig at du kom hit!! :o)

Skriv deg gjerne opp på presentasjonslista og fødselsdagslista... :o)

Min gutt har ikke begynt å krabbe i alle fall. Han snurrer fra rygg til mage. Og når han ligger på magen så snurrer han seg omkring i sirkel. Klarer på en måte å skyve seg noen cm forover eller bakover. Har også sett at han forsøker å løfte rumpa, men da med hodet i gulvet...

Så artig at han har begynt å forflytte seg, da! Men enda mer å måtte passe på... :o)

Takk for det...jeg var masse på bim da jeg var gravid, men så tok det laaaang tid før jeg tok data'n i bruk igjen.

Tipper lillegutten din krabber snart også, for det var sånn lillegutten min holdt på, og plutselig bare begynte han å krabbe... Skal si det var litt greiere å passe på når han bare lå fint på teppet sitt.. tji hi

Her går det i revers og i sirkel, så hun kommer seg godt av gårde, ja! Har fått et fint tak i en potteplante allerede, så her er det bare å rydde hjemmet! Synes PC-en (en multimedia som står i TV-benken) er veldig spennende med mange lys.. Får se hvor lenge den får stå i fred;-)

Annonse

ingen tegn på det enda..men hun kommer seg litt frem. Men hun spreller mye med beina...litt komisk! gleder meg til hun beveger seg mer. for hun blir så sint å ligge på magen når det ikke er noen tilstede!

selv krabbet jeg da jeg var 6 mnd og gikk når jeg var 9mnd. Men trur mamma var veldig glad da brodern kom..for han gikk ikke før 1 og halvt. jeg var litt vel aktiv! Som jeg er den dag i dag.

Hei. Kan jeg være med her? :) Julie Angelica er 6 mnd og 3 uker i dag. Hun kommer seg bakover og rundt og rundt i ring. Tar tak i det meste så det er greit å være på vakt. Er så moro nå om dagen, for det skjer noe nytt hele tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...