Gå til innhold

Hello girls:#)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det med overtalelsene? Selv har jeg fått min med på å begynne i Juni, er ganske fornøyd med det. Skjønner så altfore godt hvor frustrerende det er å ha en mann som ikke er klar........... Lykke til da jenter....

GIRL POWER:¤)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal få lov å bli gravid til sommeren , hvis jeg har fått meg jobb.. og det krysser jeg fingrene for at jeg får. har to pakker igjen med P-ringer og etterpå det er det slutt med prevensjon..:)

Skrevet

Weee.. vi skal også starte i juni! :)

Har ett brett med piller igjen, så skal jeg slutte..bare sånn at kroppen er klar til vi skal prøve!! :)

Dette blir en morsom sommer, ikke sant?! ;)

Skrevet

Ja, ikke sant:¤) Gleder meg skikkelig............. Skal gifte meg i sommer også jeg da. Blir ekstra koselig da.

Skrevet

åh, gratulerer :) Så gøy! Vil også gifte meg!!!

Det blir i allefall innen en 10-årsperiode. Spurte samboeren min hvor han så seg selv om 10 år.

Svar: gift med meg, 3 barn, jobber i sjøforsvaret, eget hus i f.eks Kristiansand.

Ei som smilte bredt da! ;)

Skrevet

Jeg har også fått overtalt min til å begynne i juni. :)

Skrevet

Så heldige dere er!!! Her er det 2-5 år=( *sukk*

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. For ca ett år siden så sa min kjære at han ville ha barn om 3-5 år, men nå sier han at det er greit at vi begynner å prøver i juni. Utrolig

Skrevet

Oj, så bra! Kanskje jeg kan få med sambo på det samme da;o) Har dere noe tips på hvordan dere har fått med sambo?

Skrevet

Bare vis til eksempler der alle er lykkelige småbarnsforeldre. :) Også kan du si sånn: om 3 år når vi for barn, da skal vi............. (masse koselige historier) Etterhvert begynner han å glede seg, og så er plutselig ikke 3 år så nøye likevel. :) ???????

Skrevet

Ja, skjønner ikke helt hva som har skjedd. Men han har hatt mye mer kontakt med små barn det siste året. Og har nok innsett at barn ikke er så "farlig" som han trodde, og at han klarer å beherske dem. Han har også sagt mange ganger at han ikke er noe flink med barn. Derfor har jeg passet på å rose han når jeg har sett han med barn, og sagt at han kommer til å bli en god far, noe han kommer til å bli. Det har sikkert hjulpet litt på?! Eller så har jeg prøvd så godt jeg kan å ikke mase, selv om det ikke har vært lett... :P Det var faktisk han som foreslo at jeg skulle slutte med pillen nå, ble helt sjokkert jeg, hadde jo forberedt meg på å vente enda 2-4 år...

Skrevet

*bubbs*: Det var en god idé. Hvis jeg får han til å glede seg, så får han kanskje lyst om noen mnd i stedenfor om noen år. Siden jeg blir sint og lei meg fordi han ikke vil, har det vel egntlig helt motsatt effekt. Takk for tipset=)

liten blåfugl: Også god idé! Vi skal besøke noen som har baby i helgen, da kan jeg skryte masse av han! Så koselig at det var sambo foreslo at du skulle slutte med pilla, håper sambo også blr klar snart. Takk for tipset du og=)

Skrevet

Sitter forresten på nattevakt hvis noen lurer på hva jeg gjør oppe så sent;o)

Skrevet

Hos oss snakker vi TIDLIGST neste sommer.. yey..!! Snakket litt om det i går og da kom det frem at han er vettskremt over tanken og at alle kompisene syns han er gal hvis han går med på å prøve så tidlig.. Jeg prøver og ikke snakke så mye om det, men det hjelper jo ikke når det er han som alltid tar det opp - med en negativ vinkling... det eneste "positive" jeg fikk ut av han var "det ordner seg vel, kanskje det ikke blir så ille" :P må nesten le litt av han også...:-)

Skrevet

Jeg skal jammen meg kjøre på for at vi også skal bli enige om juni. Huff, han er så vanskelig å få noe konkret ut av. Tok opp graviditet igjen igår og blir liksom ikke klok på hva han mener. Har ikke flere piller igjen nå, så må på apoteket snart. Sa det til han, og sa at jeg kan jo kjøpe for tre måneder... da sier han kjøp for seks mnd. Men når jeg så sier at ok, hva med at jeg slutter i mai på pilla, så får jeg bare et tullesvar. Han vrir seg som en ål i sofaen og oppfører seg som en unge.... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...