Gå til innhold

hvor lenge sover derre??


LmS_3_prinsæssa

Anbefalte innlegg

jeg er vell litt lat om dagene .stir vell ikke opp før i 11.30 tiden.

ammer jo på natten og er oppe med datteren på 3 ,steller og årdner henne til barnehagen.

men legger meg etter det igjenn,vis emma enda sover .

blir litt slik at sover hun sover jeg .

 

er det flere slik??

eller er derre oppe kjempetilig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enten så står jeg opp mellom 05.30 og 06.30 år mira våkner. Eller så legger meg jeg litt sammen med henne igjen når hun sovner igjen, sover da til mellom 9-10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare meg og poden her :)

 

så står ikke opp før ni..... tassen våkner ca seks og spiser, så skifter vi bleie og ligger og koser og slumrer til rundt ni.....:)

deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får jeg som regel ikke sove før 7-8 om morgenen, for Evelina holder det gående hele natta. Da sover jeg ofte til kl 12... også tar jeg en liten lur på sofaen i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi står som oftes ikkje opp før 11-12...Deili det syns æ..Ihvertfall nu som det e vinter, og man ikkje kan finne på ting ute..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp seint jeg også, lille gullet sover og sover på formiddagen og ut over ettermiddagen så syns det er greit for meg å sove litt og ja.. ;) Da er jeg veldig opplagt når hun er mest våken seint på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står vi opp i 9-10 tiden en gang....... tenker stadig at jeg bør stå opp litt tidligere for å "få noe ut av dagen" men vi legger jo oss seint også da (ca kl 24.00) så da orker jeg ikke stå opp tidligere jeg-

tror jeg bare skal nyte all den søvnen jeg kan få- blir jo slutt på det etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i nått sov vi fra 23-3 , fra 4-7og igjen fra 9-11 ... fra 9-11 la han i sengen ved siden av meg da pappa'm var på jobb.. så vi kikket på hverandre i en time før han sov litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi pleier å legge oss samtidig som celine, i 23-24 tiden. så sover hun til 3-4 og spiser, sover igjen til alt mellom 6 og 7 og spiser. av og til står vi opp da, siden hun ikke er trøtt og noen ganger sover vi til ca 9..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...