Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!!

Anbefalte innlegg

Hurra hurra 2 dager over terminen begyntene riene å komme, den 19. Januar kl 06.22 kom vår lille prins Oskar til verden. Han veide 3690 gram og var 52 cm lang.

Det er det mest fantastiske jeg har opplevd i mitt liv og er absolutt å anbefale...hehe.

Hadde en super fødesel som starte med svake rier fra ca kl 11 den 18. Januar, trodde det kunne være kynnere til å begynne med. Men jeg hadde vel en sterk mistanke om at noe kunne være på gang. De ble ikke vonde og jevne før sånn ved 20.00 tiden men etter det gikk det fort. var på sykehuset kl 2230 med 5 min. mellom og etter kl 0100 gikk alt i ett riene kom som hagel og jeg rakk ikke annet enn bare å følge på...hehe

Jeg begynte å få press rier sånn ved 5 tiden og fødte kl 0630.

Det hele var en stoooor opplevelse.

Er stolt mamma som bedriver dagen med amming..er bare det jeg driver med!

MJØLKEKUA!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7944561-jeg-har-blitt-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med prinsen :) Ble glad da jeg så innlegget ditt, virker som du var litt lei på slutten, hehe ;)

Håper ikke du har tenkt å slutte å bimme nå etter knøttet er kommet... vi er noen som driver og propaganderer for at vi januar-jentene skal fortsette å "prates" på dib etter vi har blitt mamma'er :) Ville blitt veldig tomt uten deg, Tirilill...

Gratulere tuppa ;)

skulle gjerne vært i dine sko jeg også nå... men sitter her med 2 cm åpning da... Men legen har vært "oppi" for og fremskynde i dag, så nå håper jeg virkelig det blir i helga. DET var forresten ikke noe å anbefale. FYF... så forbanna vondt! Men det blir vell ikke bedre å føde heller så ;) Kommer og ser om dere snart, men akkurat nå har jeg så vondt over alt og fått streng beskjed om å bare ligge, ikke se på tv, ikke ha på for mye lys og ikke spise mye saltholdig mat... herlighet hva skal jeg finne på på en lørdagskveld da??? Skal vel ikke sitte foran dataen heller men... ;) MÅ jo bimme litt ;)

Tenker mye på dere ;)

klem

Annonse

ja det må vi jo!!

er litt fra værende om dagen...han tar mye tid den nye prinsen...

kommer sterkere tilbake når han har fått bedre sove rutiner på dagtid....hehe....vil helst henge i puppen hele dagen eller sove mens vi holder han. jeg skriver nå med en hånd....for i den andre så holder jeg prinsen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...