Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Det er jo så laaangt... Så merker jeg at jeg blir litt lei av å være inne på 2.trimester debatten. De samme spørsmålene kommer om og om igjen. Ennå er det noen uker til jeg skal videre. Skulle vært et til stadie her... 2. trimester, del 2 :-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det er ganske langt detta, men vi får trøste oss med at dette er det mest behagelige trimesteret på mange måter også
**My little Miss drama and I** Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Helt enig!! føles som jeg har vært her forever!!! men heldigvis på lørdag bærer det videre:-)... tjohooo får håpe du å har kort igjenn da;-D...
minime<3 in belly Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg syns at BIM forumene er veldig rotete å vanskelig å finne frem på, derfor tror jeg også de samme spørsmålene kommer opp flere ganger... Men jeg kan jo ikke "designe" en web side, men jeg vet at denne siden kunne vært mye bedre om det hadde vært litt mer orden. Jeg syns det hadde vært kjekt å hatt en innboks.... der man fikk alle svarene på inlegga du har lagt inn.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Helt enig! Er i uke 26 nå og føler i grunn ikke at jeg hører hjemme noe sted for tida. Her på 2. trimester går det meste på hvor lenge det er igjen til UL osv. og på 3.trimester er det fødsler i gang, så jeg stemmer helt klart for et 2. trimester del 2. Bra forslag! Må innrømme at jeg faktisk føler meg mer hjemme på 3.trimester, sel vom jeg har ca 100 dager igjen til jeg selv begynner å lure på om fødslene har begynt...
liten_passasjer Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Hei Marie 83. Hvis du er medlem får du oversikt over dine siste innlegg - og kan gå rett inn på dem. Veldig praktisk, faktisk.
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 samme her. Har 1 uke igjen på 2. trimester...men føler vell egentlig ikke at jeg passer inn noen steder for tiden. Jeg har sneket meg litt inn på 3. trimester allerede, men der er alle kommet så langt, fødeklare berter der jo.... Da merker man ekstra godt at det fortsatt er 3 måneder igjen til man selv skal vente på slimpropper og greier.... Går liksom og disser i en periode hvor det ikke skjer så mye annet enn at man har vondt. Babyen har sparket ei stund,så det er man jo blitt vant med, kynnere og bekkenplager... er det ikke noe spenning i nærmeste framtid? andre har ultralyd og fødsler de.... jeg vil ha MIN baby ut nå!!!! (oi jeg er kanskje litt mere hormonell enn jeg vil innrømme....syte pyte)
~ Nuttemor~ Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Hei! Enig i at dette er et uendelig langt trimseter....føler jeg har vært her en evighet!!! Første semester gikk veldig fort, var "halveis" da jeg fant ut at jeg var gravid! Men nå er det ikke lenge igjen før jeg skal over, om to uker er jeg i siste trimester!!!!!
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Enig i at det er langt... :-) Er 26 uker imorgen jeg da.. Er det 2 uker til jeg bytter da, eller er det 3?? Husker aldri det der jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Du bytter når du er i uke 28, altså 27 fullgåtte uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå