Gå til innhold

litt flaut spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt større nedentil?

Syns jeg er blitt 3 ganger så stor der.De ytre leppene er og blitt mye større. Er det normalt? Kanskje det er enda en forberedelse for det er jo noe stort som skal ut og da må vel ting kanskje være stort sånn at det strekkes?

Håpe for all del at musa mi blir normal igjen. Har liksom vært en av di få tingene jeg har vært fornøyd med på kroppen. Vil ikke være feit der.

=( snufs..

Håper det er noen som kan svare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,nesten som jeg skulle sagt det selv...har blitt skikkelig stor der nede....har hørt at det har noe med at vi har mere blod i kroppen enn vanlig og at det går tilbake til normalen etterhvert..

Skrevet

jeg har ikke hatt så mye tid selv til å sjekke,men mannen min sa det var blitt større.

Ikke slik at sexlivet har dabbet av heldigvis,han understrekte at det var like godt som før men blitt lengre og blåere hvis man kan si det slik

Skrevet

Hei.

Ja, det er ganske vanlig å bli større- er større nå med nr 2 enn første gang...

Og oppdaget plutselig til min skrekk at jeg hadde fått flere klumper i de ytre kjønnsleppene som var litt ubehagelige. Og ekle!!! Spurte her inne om noen visste noe om dette, men fikk ingen gode svar.

MEN- fant ut etter å ha pløyet igjennom flere graviditetsbøker, og etterhvert spurt jordmor at det var åreknuter!!! Og heldigvis var det vanlig at det går tilbake etter fødsel. Pustet lettet ut. Men må huske å sitte med beina høyt så ofte som mulig da.

Generelt stor følelse nedentil vil også gå tilbake etter fødsel ifølge jordmor. Men man føler seg jo som en kjøttkake der nede en god stund, så det tar den tiden det trenger :-)

Skrevet

He-he, du er da ikke feit der nede.. bare litt hoven. Ikke noe rart det, med den tyngden som presser nedover. :-)

Skrevet

he he, musa mi er også litt hoven for tiden, men sånn jeg har skjønt det går det over etter fødselen...har med tyngden av magen å gjøre :)

Skrevet

hei!

ja, her presses det nedover som bare det! for å si det sånn... huff, skal bli godt å bli ferdig. :)

lykke til videre!!

:)

Skrevet

ja-a, vi får sende musa vår på slankekur=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...