PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Da har vi vært på ul og fått termin 29/7! Veldig greit å vite hva en skal forholde seg til D var bare en dag senere enn hva jeg trodde i utgangspunktet...Så nå har vi sett en aktiv liten krabat som skapte hodebry for ultralydteknikeren fordi h*n ikke ville ligge i ro Fikk ikke vite kjønn, men teknikeren hadde en anelse sa hun... men begge er rimelig sikre på at vi får gutt! (jeg skiftet mening da jeg så nurket i dag...) Vi får vente i spenning til neste ul som blir 5.mars! Helt utrolig følelse å se d lille nurket som lever inni der!! *smelt smelt* He he
varg veum Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 åå heldiggris som har fått sett vidunderet!! jeg skal på tirsdag og noe sier meg at denne helgen kommer til å gå i slow motion!!! hehe
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Føler meg veldig heldig...heldigvis slapp jeg å gå å vente og glede meg så lenge til ul...de ringte i går morges og spurte om jeg kunne komme i dag... men nå blir d nedtelling til neste gang Gled deg masse, kjempekjekt å se knøttet sitt!!! Vår var helt propell, ikke i ro ett sekund Vinket og stod i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå