Galskapens overhode Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Blir litt sånn smårar av å vente på TR nå. Aldri før vært forsinket mer enn 1-2 dager, TR kommer helst for tidlig. Fikk positiv først i uke 7 med vesla.. Æ VIL HA SVAR!!!! kan da ikkje gå rundt å vente slik!!! Enten TR eller positiv test i morra nå.. GRRRR (bare få ut frustrasjon!!)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 trask ned på legekontoret i morgen tidlig og ta en hcg blodprøve da får du svar
mollapus Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg er 15 dager over ikm no.. ingen TR enda.. sist viste ikke testen positiv før uke 8.. men jeg er lei av å ikke vite.. tok en test på mandag, fra billigtest, mener den var neg, fikk en klar strek med en litt svakere rett ved siden av, så den såg ut som den hadde fløte utover.. men jeg har ikke brukt de før.Så d er nok bare kontrollstreken tenker jeg.. Får kjøpe meg en CB på lørdag og teste søndag om ikke TR kommer.. Jeg hadde IKM den 10 januar.. Hvor gammel er vesla di? jeg har en sønn på snart 3 år..
Galskapens overhode Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Flere i samme båt.. he he Jenta mi blir 3,5 år nå i mars. Med henne fikk jeg positiv hos lege på blodprøve tatt i uke 7 fikk svar i uke 8. Lege sa"Det er veldig lave verdier her, men de skal jo ikke være der hvis du ikke er gravid. Jeg antar du mest sannsynlig er gravid" Dro hjem da og tok CB test og enda da var den veeeldig svakt positiv. Rart at noen kan teste positiv til og m FØR TR.. Blir tur til legen i morra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå