Gå til innhold

Heihei!

Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var plutselig tiden kommet for at jeg er inne i 3. trimester:) Tiden har virkelig fløyet i dette sv.skapet!

Regner med at det er mer snakk om fødsel og sånt her inne - for nå er det jo faktisk ikke lenge igjen:) Terminen min er 28. april, men jeg har to barn fra før som begge er kommet noe før tiden- da er visst sjangsen for at oxo denne skal melde sin ankomst litt før ganske stor:)

Ser frem til en hyggelig tid her på 3.tri vertfall -håper ukene fortsetter å rase avgårde:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,hei=)

velkommen hit=)

har også termin 28april =)

har en liten en som blir 2år 1april fra før som kom 5 uker før tiden, så her er også sjansen stor for at den kommer fortidlig denne gangen også.

Skrevet

Hei!

Og velkommen inn på 3 tri:)

Håper tiden fortsetter å rase avgårde for deg,synes tida står stille om dagen jeg da.Men er en utålmodig sjel også da:)

Skrevet

Så da er du oxo "ny" da:) Vertfall her inne:)

Gutten min på 5 kom 11 dager før tiden, og jenta mi på 3 kom 16 dager før tiden - det gjør INGENTING om denne kommer litt før heller:)) Begynner å merke graviditetn godt nå ja, men det skulle vel bare mangle om man ikke gjorde det:) Gleder meg til fødselen, og til "å bli ferdig". hehe!

Skrevet

hoppetussa: snart termin du da kanskje? Heldiggrisen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...