Gå til innhold

øking av smaksprøver......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på i 4 dager med en smaksprøve (som står på pakken med grøt). Når og hvor mye øker man med, og er det best å gi mer på samme tidspunkt på dagen eller skal man heller gi litt flere ganger om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på! :)

Skrevet

Vi begynte med smaksprøver for cirka 2 uker siden, da var det såvidt hun var intr i det hele tatt... De to siste dagene har hun slurpet i seg hele 3 teskjeer, så jeg tror egentlig at man merker når det er på tide å øke.. Best å la de styre det selv :)

Skrevet

de første dagene ga jeg bare 2 ts kanskje. men han GAAAAPTE etter mer. brukte aventskjeer, de er litt mindre enn en vanlig ts. siden han var skikkelig på hugget etter grøt og likte dette, økte jeg jevnlig hele tiden. etter en uke fikk han kanskje 5 ts. så gikk det ganske radig unna. passa selvfølgelig på at magen tålte dette!!!

Skrevet

Når dere skriver f.eks. 5 ts, mener dere da ferdig blanda grøt, eller grøtpulver? Sikkert dumt spørsmål, men jeg lurer...

Skrevet

mener ts ferdig grøt! jeg brukte de avent skjeene. tror egentlig det går 2 slike i en vanlig ts..:)

Skrevet

Jeg mener iallefall ferdigblanda grøt :o)

Skrevet

Ok, godt å få det oppklart. Har egnetlig trodd at det var pulveret... Har syntes jenta mi var veldig treg til å øke nemlig...! Nå skjønner jeg jo hvorfor. Haha! Da er hun ikke så verst til å spise likevel da... Hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...