septembergutt Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Vi har holdt på i 4 dager med en smaksprøve (som står på pakken med grøt). Når og hvor mye øker man med, og er det best å gi mer på samme tidspunkt på dagen eller skal man heller gi litt flere ganger om dagen?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Vi begynte med smaksprøver for cirka 2 uker siden, da var det såvidt hun var intr i det hele tatt... De to siste dagene har hun slurpet i seg hele 3 teskjeer, så jeg tror egentlig at man merker når det er på tide å øke.. Best å la de styre det selv
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 de første dagene ga jeg bare 2 ts kanskje. men han GAAAAPTE etter mer. brukte aventskjeer, de er litt mindre enn en vanlig ts. siden han var skikkelig på hugget etter grøt og likte dette, økte jeg jevnlig hele tiden. etter en uke fikk han kanskje 5 ts. så gikk det ganske radig unna. passa selvfølgelig på at magen tålte dette!!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Når dere skriver f.eks. 5 ts, mener dere da ferdig blanda grøt, eller grøtpulver? Sikkert dumt spørsmål, men jeg lurer...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 mener ts ferdig grøt! jeg brukte de avent skjeene. tror egentlig det går 2 slike i en vanlig ts..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Jeg mener iallefall ferdigblanda grøt )
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Ok, godt å få det oppklart. Har egnetlig trodd at det var pulveret... Har syntes jenta mi var veldig treg til å øke nemlig...! Nå skjønner jeg jo hvorfor. Haha! Da er hun ikke så verst til å spise likevel da... Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå