Gå til innhold

e så redd for å bli skuffa igjen... håpløst!

Anbefalte innlegg

føle mæ så innmari gravid... ondt i puppan som lek te tider å stikkinge i magen, helt nederst, trøtt som FY hele dagen, frys å e fælen i humøret.... Men fornuften si jo at dette e bare tøys å tull å at den hefti koselie tanta kommer igjen neste uka. jaja.. Dette va bare et lite hjerte sukk fra mæ..

Fortsetter under...

Da høres det ikke ut som du har noen fra før? Før æ blei gravid med min første så gikk det et år faktisk.. å da blei æ ikke gravid før æ fikk en måned kor æ overhodet ikke tenkte på det fordi æ hadde så sykt mye å gjøre, pluss at vi fikk masse besøk å litt rødvin i helgen.. så da klaffa d!

No har æ så utroli lyst på igjen, at æ vet ikke helt kor æ ska gjør a mæ..

Æ e 29, bli 30 om to måneda... :)

Annonse

skjønner deg godt.

var sånn før mens denne gangen jeg også.

klarte fan meg å brenne av 10 tester. he he he

følte meg så sinnsykt gravid, at det var ikke mulig. hihi

når er det du skal ha ikm da?

midt i neste uke en gang.. har litt ustabil syklus. har allerede svidd av tre, å det e en kjempekamp hver gang æ må tisse å la være de som e igjen.. gubben himla m øyan da æ kom heim m posen full a testa men han skjønna kor vikti d e for mæ så han ga mæ heldigvis bare en suss isteden for å si at d hadde vi no egentli ikke råd te... :) for d har vi no egentli ikke.. men æ klar ikke la vær!

så rart at du får positive el testa men ikke gravidtesta.. men kanskje el testan går på litt andre hormona? eller e mer følsom? rart iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...