*panama* med to søte små Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Og alt sto bra til der inne!!!!!!!!;o) Jeg er så glad og så lettet! Og vi får en meget fotogen(og lite sjenert) gutt.. Ingen problem med og vise tissemannen sin han nei..Og det er jeg veldig glad for.. Så nå må jeg til innkjøp av masse blått og gjemme bort alt det rosa jeg har fra før;o) Puh..Godt og være ferdig med det..Nå skal jeg nyte de neste 21 ukene;o)
oktoberjentene;) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 ååååh.. jeg gleder meg så til å få vite kjønnet.. så missunnelig på dere som vet.. masse søte små blå ting i butikkene... kos deg videre med svangerskapet =o)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 åhhhh då koselig å høre fra deg, har venta på deg idag:) en liten gutt ja, da stemte ikke mage følelsen min...morro med et av hvert kjønn da. gleder meg til lørdag da blir d Ul på meg også, spennende å se om gutte følelsen er riktig... lykke til videre
*panama* med to søte små Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er litt treig,men det ble en liten shopping runde etterpå;o) Ja,veldig morro!!! Godt å være ferdig med det.. Masse lykke til...Skal tenke på deg på lørdag;o) Må komme med rapport du også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå