Gå til innhold

progrestoron????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen av dere kunen hjelpe meg med dette. Leste et innlegg om progrestoron at om man hadde sa så kunne det väre for lavt nivå av det? Jeg har selv hatt en sa og redd for dette igjen, Husker ikke hvilke symptomer jeg hadde i forkant heller, men tenkt å be om en tidlig ul.. spörsmålet var ihvertfall hvordan får man opp niväet av progrestoron evt behandler det???

Fortsetter under...

Tidlig UL er nok lurt. Vet ikke helt hvordan de behandler hormonmangelen, men vet at de kan og at progrestoron er det hormonet som gjør at mor blit trøtt og sliten de tre første mnd av svangerskapet. Virker litt som sovemedisin...Legen kan ta en blodprøve for å finne ut nivåene av de ulike hormonene:-)Fort gjort!

Lykke til!

Biopaten min mener at veldig stor andel av SA som ike skyldes foster feil skyldes progesteron mangel han anbefalte progesteron krem (fåes på helsekosten) jeg har selv brukt Wild YAm som har naturlig høyt innhold av progesteron. Legen kan gi deg tilskudd om det blir påvist mangel men progesteron mengeden skal øke og øke utover graviditeten, og det er litt vanskeilg å påvise om man har nok før man er gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...