Gå til innhold

hvordan kjennes åpningsfasen ut ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tak i magen , som kjennes ut som mensensmerter.... varer ca 1 minutt hvert tak... ikke regelmessig , men kommer vel hcer halvtime ca...... har blod i utfloden også ... slimpropp og vann er ikke gått .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

åpningstiden min var helt forferdelig. det du kjenner nå kan være en liten begynnelse. jeg hadde skikkelige menssmerter i mage og rygg og nedover lårene. men dette er jo veldig individuelt. masse lykke til iallefall!! :)

Skrevet

jeg hadde vondt i åpningsfasen.... mer vondt en kynnere.. kom ikke regelmessig, men med mellom 7 og 10 min imellom... varte i nesten ett min..

Skrevet

Første gang hadde jeg vondt i åpningsfasen. Skikkelig menssmerter i starten lixom. Riene var "masete", og jeg fikk lixom ikke ro på meg.

Sist merket jeg ikke noe til åningsfasen engang! Hadde ikke vondt i det hele tatt! Plutselig gikk bare vannet, og 30 minutter etter var jenta mi født -på sofaen hjemme:)

Men du, siden du har blod i utfloden din skader det sikkert ikke å ta en tlf til føden. Mulig de vil ha deg inn for en sjekk..høres nesten ut som om det kan være noe på gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...