Gå til innhold

Vil kjenne liv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 13, så har enda ikke fått mage (men buksene er trange). Jeg UL er ikke før jeg er 19+3. Synes det er leenge å vente. Vet jeg er utolmodig og at jeg ikke kan forvente å kjenne liv ennå... Men skulle ønske at denne graviditen var mer en trøtthet, kvalme, såre bryst og å være sulten.... (dette er første baby, så synes graviditeten fortsatt er surrealistisk.. vanskelig å tro at jeg virkelig er gravid)

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjennt liv i litt over en uke nå... er veldig tidlig,men jeg en andregangs så jeg vet akkurat hvordan det kjennes ut.. men jeg gleder meg til det blir mere spark liksom.. jeg har fått litt mage også,og her er det kun mammabukser som gjelder, hehe.

Skrevet

Hei du,

kjenner meg veldig godt igjen. Har ikke gått helt opp for meg heller til tross for ultralyd i uke 9, er nå i uke 13 som deg og begynner å se mage selv ihvertfall men det kan av andre tolkes som ekstra kilo. I dag tror jeg faktisk at jeg kjente liv for første gang, men jeg aner jo ikke hva jeg skal føle etter. Det gikk i et glimt opp for meg hva som er i ferd med å skje, men nå sitter jeg her igjen og er glad fordi jeg er gravid, men klarer ikke å slippe gleden helt løs enda for mentalt føler jeg meg ikke så gravid. Kroppen derimot er VELDIG gravid (les: sliten).

Men... jeg er veldig glad for at en liten er på vei altså, jeg gleder meg bare til jeg forstår det bedre og kan føle gleden enda sterkere på kroppen:)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen! men nå siste uken har d hele begynt å gå litt mer opp for meg...Tror jeg kjente liv tidligere i uken, og i dag var vi på tidlig ul for å få vite termin...(var usikker på om siste mens var i september eller oktober...) Så nå har vi sett nurket! har hengt opp bildet på kjøleskapet og hver gang jeg går forbi ser jeg h*n...så nå er d litt mer virkelig...:)

Skrevet

Å jada, sånn tenkte jeg også i begynnelsen...

Nå sparker det hver dag, og kan til tider være plagsomt også... Magen begynner å bli stor, og alt kjennes tyngre ut.

Et hvert stadiet i svangerskapet har nok sine negative sider. Man får bare forsøke å nyte det som er positivt med graviditeten i øyeblikket :-)

Forresten, har fortsatt vanskelig for å tro at jeg er gravid, eller har jo gått litt opp for meg at det er noe i magen, men at det skal komme ut om fire måneder??? Huh!

Skrevet

altså, jeg syns dere som nettopp har pidla dere over hit til 2.tri får stille dere bak i køen, for jeg vil også gjerne kjenne liv!

Er i uke 19 ¨nå, og har ikke kjent noe enda, så jeg syns jeg stiller laangt forran dere i køen altså! bare så det er sagt!

Deler samme følelsene som dere, bortsett fra en voksende frustrasjon over at jeg er den "eneste" som ikke har kjent noe enda...

*sukk*

:)

Skrevet

Hehe ja skal vi se kjente ikke liv før i rundt uke 20-21 jeg. dette er å min første.. Følte meg ikke noe gravid for hadde ingen "symptomer" bortsett fra at magen vokste!!! Var ikke kvalm o.l... Nå er jeg da strax 28 uker;-D jippi... å føler meg fortsatt ikke gravid...¨selv om i magen buldrer og dundrer det som bare det;-) Tro meg før du vet ordet av det er du plutselig på UL.. trodde tida skulle gå veeeelidg saaaakte ,men her om dagen satt jeg meg ned så på den "enorme" magen og tenkte ;det er ikke lenge siden jeg var 12 uker og var over lykkelig for det.. en fattig trøst ,men.. lykke til;-D

Skrevet

Det kommer! Kjente ikke liv før i uke 18 med mitt første barn....man blir bare stressa av å være på sånne her sider på nettet... Magen kommer og blir så svær at du blir lei før det er over. Den vil vokse fort fra nå av!Det er sikkert like før at du vil føle deg bedre! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...