Gå til innhold

Lille søte Dennis, mammas skatt har kommet!!!

Anbefalte innlegg

Vi fikk vår fantastisk lille gutt, Dennis 16.januar kl 10.47. Han var 3212 gr, 50 cm lang og 35,5 cm rundt hode!!! Og helt perfekt i våres øyne!!!

Vannet gikk mandag kl 21.40, kom til sykehuset ca 23.00, og etter skjekk ble jeg satt igang m drypp ca. 00.00 pga misfarging i fostervannet(lillegutt hadde bæsja), klarte meg lenge uten noe som helst,men til slutt ble jeg bedt om å prøve lystgass....ca. 04.45 ber jeg om epudural...åååå himmel, det var godt!!!! Mye styr hele veien..ble tatt blodprøve av lille gutt (i hodebunnen hans) opp til flere ganger, og på morgenkvisten var det mye som talte for keisersnitt!!! Men takk og pris for vaktskifte, og nye leger. Fikk en helt fantastisk fødsels lege, ved navn, Dr Sverre Sand, som med sin erfaring og autoritet betemte at vi skulle få til fødselen, og pushet meg til å klare de j...siste pressriene, og etter 10 timer og 15 min ca fikk jeg den største gaven, og jeg var selv den som løftet gutten min ut det siste stykket!!!!! Et ord bare FANTASTISK!!! All venting, smerte og plager er absolutt verdt denne gaven!!

Bilde ligger under nicket;-)

Fortsetter under...

Hei! Og gratulerer igjen!! Hørtes ut som en litt komplisert fødsel...Men bra at det gikk bra! Flink var du:-) Jeg sitter fortsatt her og venter jeg da... Selma koser seg i magen min, er vel for kaldt ute til at hun vil komme nå... Har planer om å føde i helga:-) Vi meldes:-)

Takk for det M!! Åååå så kos å høre at andre også synes gutten vår er fin:-) Fordi vi forguder jo han allerede, kan ikke få sett nok på han!!

Men så var det lille søte Selma da, ja, vi får prøve å lokke henne ut i løpet av helgen!!! Dennis sender masse "ut i verden" støv til henne!! Og du får selfølgelig en haug m fødestøv som jeg skraper opp her og der...er ute m støvfilla mi nå jeg;-) he he leste at du gjerne ønsket deg overdose m fødestøv...det skal vi nok fikse he he!!

Klem fra oss!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...