Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Heisan, vi har prøvd i 3-4 år uten resultater, men denne syklusen har jeg påvist eggløsning og lurer på når jeg kan ta den første "troverdige" graviditetstesen testen?? ...kanskje det virker rart å spørre siden jeg har tatt mange tester i løpet av tiden, det er bare det at det snakkes om at man skal ta testen på første dag man har forventet menstrasjon, eller 3 dager før... Dette er litt vanskelig for meg da jeg ikke har noen regelmessig syklus:( ...og har noen noen erfaring med hvilken tester som er best?, jeg har for det meste brukt clear blue tester, men nå har jeg en quick respons... i den bruksanvisningen står det ikke noen tid i det hele tatt, bare at hCG hormonet kan påvises kort tid etter befruktning og at morgenurinen er best... men hva mener dem er kort tid etter befruktning???
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Vet ikke om jeg kan svare så bra på spørsmålene dine. Men i mitt tilfelle brukte jeg Clear Blue digital tester. Både for el og graviditet, da var det iallefall klar tekst, jeg trengte ikke å tyde selv. Trodde dat var vanlig at ikm var 2 uker etter el, så du kan jo sikkert teste da. Eller du kan vente noen ekstra dager hvis du er redd for å teste fortidlig.. Jeg tok blodprøve 1 uke før ikm, og den var negativ, men testet positiv på cb digital 3 dager før ikm. Så du bør iallefall ikke teste fortidlig da hormonene ikke har fått begynt å produsere seg så mye.. Ble det rotet? Håper det hjalp litt.. Lykke til!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Neida, ikke rotete... Tusen takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå