Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, vi har prøvd i 3-4 år uten resultater, men denne syklusen har jeg påvist eggløsning og lurer på når jeg kan ta den første "troverdige" graviditetstesen testen??

...kanskje det virker rart å spørre siden jeg har tatt mange tester i løpet av tiden, det er bare det at det snakkes om at man skal ta testen på første dag man har forventet menstrasjon, eller 3 dager før... Dette er litt vanskelig for meg da jeg ikke har noen regelmessig syklus:(

...og har noen noen erfaring med hvilken tester som er best?, jeg har for det meste brukt clear blue tester, men nå har jeg en quick respons... i den bruksanvisningen står det ikke noen tid i det hele tatt, bare at hCG hormonet kan påvises kort tid etter befruktning og at morgenurinen er best... men hva mener dem er kort tid etter befruktning???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vet ikke om jeg kan svare så bra på spørsmålene dine. Men i mitt tilfelle brukte jeg Clear Blue digital tester. Både for el og graviditet, da var det iallefall klar tekst, jeg trengte ikke å tyde selv.

Trodde dat var vanlig at ikm var 2 uker etter el, så du kan jo sikkert teste da. Eller du kan vente noen ekstra dager hvis du er redd for å teste fortidlig..

Jeg tok blodprøve 1 uke før ikm, og den var negativ, men testet positiv på cb digital 3 dager før ikm. Så du bør iallefall ikke teste fortidlig da hormonene ikke har fått begynt å produsere seg så mye..

Ble det rotet? Håper det hjalp litt..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...