Gå til innhold

dagmamma sarpsborg/greåker søkes til snill gutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. vi trenger dagmamma til sønnen vår på 14 mnd ganske fort ettersom jeg må ut i jobb igjen. hadde vært kjempe flott om noen her var ledig.

håper på svar:)

henriette 47385174

Skrevet

Hei! Vi har fått kontakt med en som vil være dagmamma for gutten vår (12 mndr). Har ikke truffet henne enda, men skal møte henne i morgen. Hun sa hun vil ha et dagbarn til, så hvis du er intreressert kan jeg videreformidle kontakt. Hun bor på Lande.

Mail meg på [email protected]

Skrevet

så flott;) la deg til på msn jeg da:)

Skrevet

Jeg kommer visst ikke inn på msn nå, men prøver igjen i morgen... Da har jeg jo møtt dagmammaen også, så da kan jeg sikkert fortelle litt :-)

Skrevet

Hei! Jeg er også interessert i dagmamma.Bor på Grålum. Tror du din dagmamma kan ta en til? Eller kjenner hun noen andre? Gutten min blir 1 år i mars.Barnehage er håpløst på denne tiden av året!!

Skrevet

haster med dette nå. helst ei på over 20 år som har erfaring med barn og som kanskje har barn selv. dette er bare for 6mnd skyld.

Skrevet

Det funka absolutt IKKE med dagmammaen vår, så nå kommer jeg antakelig til å gå hjemme med ham fram til august. I såfall har jeg lyst til å være dagmamma for ett barn, sånn at han har en å leke med. Har skole to dager i uka, men har fri onsdag, torsdag og fredag. Vi bor på Opsund.

Skrevet

Hei vannlilje82. Synd det ikke funka med dagmammaen din. Jeg har en sønn som blir 1 år i mars og skal begynne å jobbe nå i slutten av februar. Hvis du ønsker et barn å være dagmamma til så er jeg interessert! Kan du kontakte meg på mail? [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...