Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg vet at du har kontakt med Ex -bula/pittelpytt, når var det hun skulle få ivf? Og hvordan går det med henne?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Synes ikke du har noen ting som helst med å legge ut opplysninger om Bula, Idefix. Gjør du det, så viser du bare ditt sanne jeg. Og til deg anonym, hva exbula skal eller ikke skal, får du spørre henne direkte om, istedetfor å gå bakveier, som du gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Men hun er jo ikke på BIM lenger. Det må da være lov å spørre hvordan det går med folk?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Og hvem er du da? Hvis du kjenner henne, så har du visst hvordan det går. Hvorfor så opptatt av Bula da,siden hun ikke er her lenger?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hvis du forteller meg eller gir meg et hint om hvem du er, så kan jeg be Bula fortelle deg det selv. Jeg er også en venninne av Bula og jeg gir gjerne beskjed videre fra deg.Et lite hint på hvem du er , så finner hun vel ut av det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg skrev svar nummer to, om at hun ikke var på BIM lenger. Men det er ikke jeg som er HI, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå