Gå til innhold

Noen som har fødet på Ahus tro?


moomy venter nr 2

Anbefalte innlegg

Hører til Ahus men lurer selvfølgelig på om jeg skal søke meg til Ullevål eller Riksen. Noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg valgte AHUS pga at det tross alt er nærmest der vi bor. Var litt skeptisk... Men så ble det komplikasjoner på slutten av svangerskapet, og fikk suveren oppfølging på sykehuset. Selve fødselen gikk også veldig fint. Det eneste negative er at det er GAMMELT og slitt, pluss at det er flest firemannsrom på barsel. Men det viktigste er jo menneskene og hjelpen man får underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på AHUS i fjor - planlagt KS. Veldig fin opplevelse. Ville ikke til byen da jeg bor nært AHUS.

 

Barsel var ikke så bra, trangt og mye folk, men det her var i de to verste ukene i fjor, hvor det var folk "overalt". Jeg bodde på tomannsrom pga KS - trenger mer ro for å komme seg igjen.

Kjenner flere som fødte utenfor de ukene som er storfornøyd med barsel.

 

Det er gammelt og slitent der - men det tenker man ikke på. Hyggelige folk som jobber der - og det er jo det viktigste synes jeg.

 

Fikk også svært god oppfølging både etter et fall jeg hadde da jeg var 7 mndr på vei samt da det ble klart at babyen lå veldig galt til ift å kunne gjennomføre en normal fødsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født tvillinger på Ahus og vi syntes det var kjempe bra. Ahus er også det nærmeste sykehuset og siden jeg var gravid med tvillinger så syntes vi at det var det letteste hvis det skulle skje noe så hadde vi sluppet å reist flere mil ekstra.

Jeg tenker på å føde på Kongsvinger, men det blir nok Ahus denne gangen også siden jeg synes det er tryggest å ta den som er nærmest.

Jeg hadde tatt Ahus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...