Emma Erika Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Uff!! Kænner mig redan som en dårlig mamma!! Lyckades hælla kokande pasta vatten rætt øver hela magan, gjorde tok ont + att jag blev så otrolig rædd!! Har liksom inte vant mig med magen æn..kænnde mig skamfull hos legen med brænnsår på magen, uff ekkel kænsla.
2 boys & now pink Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Kjenner meg igjen jeg. Mamma klarte helle varm kakao over magen min sist jeg gikk gravid. Fikk 1 grads forbrenning. han har det bare bra... Denne gangen hadde jeg kokt pinnekjøtt og skulle transportere det opp til min mor, og selv om pannen var tatt vekk fra platen for nesten tre timer før, klarte jeg få 1 grads forbrenning denne gangen og. Vondt og svei, men tror nok gullet har det bra...
Emma Erika Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Uff, læt ju inte mysigt direkt.. Man kan ju inte låta bli att skratta lite åt det..menar hur klumpig får man lov att bli..(syftar på mig sjælv) ; ) Ha en toppen kvæll!!
candymams Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Du er da ingen dårlig mamma om du var uheldig å sølte kokende vann på magen! Tror nok den som fikk absolutt mest vondt var du, lille knøtte i magen ligger godt beskyttet vet du :-) Den tror jeg ikke kjennte noe til at du brant deg på magen. Så ikke vær så streng med deg selv, du blir en kjempe god mor. Du viser i så fall bekymring og omsorg for barnet ditt og det er alt lille gullet ditt trenger akkurat nå, resten tar kroppen din seg av. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå