Gå til innhold

Simo/teutonia mistral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en simo kombivogn men tror kanskje den er litt stor å ta ut og inn av bilen. Tror teutonia mistal er mer egnet men simon er finest. Noen som har disse vognene og vet om man får de inn i en audi A4 uten å demontere vogna?

Orker ikke ha ei vogn som jeg må ta fra hverandre eller ta av hjulene,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får mistralen inn i en A4. Mistralen får du ikke demontert. Sittedelen er skrudd sammen med understellet. Simo blir veldig mye større, særlig hvis du har hardbag til den kontra softbag til mistral.

Skrevet

hei!

vi hadde passat 2002modell, og den har ganske likt bagasjerom som en a4. vi hadde mistral, og det gikk helt strålende!

vi hadde mistral og quinny freestyle i bagasjen samtidig, og det gikk fint!

ta med bilen (!) når dere skal kjøpe vogn! det lønner seg!

Skrevet

Jeg har audi A4 personbil og simo combi vogn. Ja, jeg må demontere den i 2 deler men det går utrolig fort! Ikke'no problem:)

Men har lyst på quinny, men har prøvd og med den må man ta av hjulene. dritt

Skrevet

nå har vi spirit s3, og den er smalere enn quinny - i alle fall freestyle... kanskje den går baki der???

Skrevet

jeg har stasjonsvogn så da går det kanskje bra med simo vogna da...

Skrevet

Vi har passat sedan 02 modell, og fikk ikke plass til simo i den, så d ble en teutonia, den går rett inn uten og demontere:)

Skrevet

du har ikke vurdert mellomtingen da. teutonia prestige. er litt større en mistral og kan demonteres lett men mindre en simo. vi ahr den til lillemor bruke den i 3 mnd nå og er kjempefornøyd og v har en knøttliten ford ka og må demontere den hver gang, går kjempe greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...