Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Vet at det er mange som ikke er tilhengere av softbager, men er det noen som har prøvd softbag, eventuelt hvilken, i OTH urban?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Den vognen er jo bare freovervendt, så det er vel derfor ikke så mange bruker softbag i den! Dessuten går ikke ryggen an å legge heeelt ned, og det er ikke regulerbart fotbrett, så det blir uansett vanskelig å ha en softbag i den vognen tror jeg. Mange som har softbag på Quinny 3 xl comfort har jeg hørt!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Det går nok ikke nei pga. sitte/liggestillinga i vogna. Jeg har investert i bag til min OTH; du kan jo kjøpe en pent brukt en dersom du ikke vil kjøpe en helt ny.
mammmamia ** Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Det går helt fint jo :-) Har brukt Carena-softbag i vogna til lillemor og det gikk strålende!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Det finnes softbager til mange vogner som er kun forovervendt, f.eks Teutonia og TFK! Men, mammmamia; hvordan gjorde du da? Festet du bagen på noen måte eller bare ligger den inni (har ikke vært så mye borti softbager tidligere)
mammmamia ** Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg festet den ikke på noen måte nei, syntes den satt godt jeg, men vet at man kan ta ut bunnen og feste den med fempunktsbeltet da, men da er den jo ikke hard i bunnen lenger da, så vitsen blir jo litt borte ;-) Men f.eks Teutonia sine softbagen har jo sånn spenne oppå som man kan feste den med, så du kan jo sjekke om den spennen passer til OTH sin sele..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå