Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 hvordan går det med dere?? hvordan gikk det i tr.heim??? Tenkt masse på dere.
oktoberjentene;) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 hei hei.. så merkelig, jeg var nettopp innom siden din å kikket på bildene dine.... søt prins du har.... koselig å se navnet mitt inne på bim:) joda. trondheim gikk så der.. har skiftet nicket mitt til 1 spire i magen for neste uke så vil det bare bli 1 der.. desverre.. reiser tilbake til trondheim på søndag.. blir nesten hele uken...jenta er for syk, hun vil ikke leve lengre en til maks uke 25.. fant ut at det beste for den friske tvillingen er å avsluttet det nå =/ gruer meg...... 7-8% sjans for å miste den andre også, men prøver å ikke tenke på det nå.. er snart 4 mnd på vei, dette må gå bra!!!
oktoberjentene;) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Alt bra med deg og den lille i magen?? =O) Når har du termin?
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hopper paa denne traaden, jeg. Alviola1spireimagen, jeg sitter her og taarene triller. Synes saa forferdelig synd paa dere--og skjoenner at dette var et utrolig tungt valg aa ta. Tenker veldig paa dere, og ber mye for dere ogsaa. (Haaper du synes det er greit.) Klem,
Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 huff så trist da vennen. men jeg krysser alt for at de 7-8% ikke slipper til. jo med meg går det bra.. har termin 2 august så ligger en mnd etter deg. send meg gjerne en melding til postkassen min når du får tid og føler for det.. så kan vi jo utveksle mailadresser. tenker på dere hver dag. håper alt går bra til uka da. klem fra
oktoberjentene;) Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Det er helt i orden Newyorkmom... setter stor pris på det......varmer at du tenker på oss:) Duracellgirl, skal sende deg en melding i postkassen,... men terminen min er ikke en mnd før din.. bare noen dager.... blir anderledes nå når det bare er en...jeg er 15+2 i dag.... vi snakkes.. nå må jeg prøve å få i meg litt mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå