♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Veldig feigt å gjemme seg bak anonym og krangle her på siden. Oppfordrer alle til å bruke sitt nick!!
engutttil=) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 heilt enig med deg! vi har jo også kranglesia!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 skjønner de som vil være anonyme til noe men likevel føler d er mye kranglings iinlegg fra anonyme her..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hm? Hvem krangler? Synes det går lenge mellom hver gang noen krangler her inne. Synes da vi har det flott på denne siden nå! Men skjønner jo at det blir oppstuss når noen legger ut provoserende innlegg a la typen "jeg røyker selv om jeg er gravid, og driter i det"... For å sette det på spissen da! Så har vi de usaklige anonyme som kommer med en og annen slengbemerkning innimellom, drit i dem, så merker vi de mindre!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Helt enig. Synes anonymknappen skulle vært fjærnet. Man er jo anonym når man har nick å da, så skjønner ikke problemet. Opp til hver enkelt om hvor mye info om seg selv de vil gi..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Nå er det jo slik at enkelte innlegg kanskje krever at vedkommende må gi fra seg informasjon om seg selv, eller sin situasjon, som vedkommende opplever for privat til at hun/han vil bruke sitt nick. Det trenger altså ikke bare være innlegg med pinlige spørsmål, krangleinnlegg og annet som kanskje er skrevet kun for å provosere som undertegnes med anonym. Jeg bruker stort sett anonym knappen når jeg deler opplevelser eller tanker jeg anser som litt for sensitive til at jeg vil bruke mitt nick. I min profil har jeg også valgt å holde en del tilbake, da jeg ikke ser det som nødvendig at all denne informasjonen er tilgjengelig for alle p BIM. Jeg liker meg godt her, men foretrekker tidvis å være anonym. Har ikke selv problemer med at andre velger å være anonyme, bortsett fra innlegg der vedkommende kun er ute etter å hetse andre, eller starte usaklige diskusjoner. Så, jeg håper jeg alltid kan ha denne "ANONYM" knappen jeg(;
minime<3 in belly Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Jeg velger stort sett å bruke nickèt mitt, men av og til så forteller jeg ting som jeg ikke ønsker at skal bli sporet tilbake til meg... Som f.eks. om sexlivet til meg og typen eller andre ting. Jeg syns jo også det er helt på tryne å legge inn anonyme innlegg her bare for å krangle, men jeg vet også at noen kan bruke denne siden på å få ut litt aggresjon... hehe Merker jo selv at av og til er ikke humøret på topp og man bare har lyst til å si stygge ting... Greit å kunne gjemme seg bak en anonym knapp da.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bruker anonymknappen fordi jeg ikke ønsker å svare med nick alltid. Alternativet er å bytte nick hele tiden, men det er så tungvindt.. Ikke alle anonyme er kranglere.. og ser du teite innlegg som bare er skrevet for å provosere så ikke svar...
fairy Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Jeg syns også anonymknappen kan være god å ha. Var egentlig motstander av den til å begynne med, men etter at jeg ble sett på som den store stygge ulven etter jeg svarte på et innlegg har jeg forandret mening. Det var på et annet forum enn dette, og jeg var hva noen vil kalle "ufølsom", og jeg vil kalle ærlig når jeg svarte på et innlegg. Var faktisk ikke spes "slemt" det jeg skrev, men folk er tydeligvis fryktelig hormonelle for tida. Og etter dette innlegget har jeg blitt stemplet som ond på det forumet. Men Jeg mener nå at når folk ber om andres mening må de tåle at den ikke ALLTID samsvarer med deres egen. Er temmelig lei av alle innlegg som folk skriver for å få folks "mening" om ditt og datt. Det er jo ikke det de er ute etter, de vil jo kun ha støtte for at deres mening er den riktige. Og SÅNN... Det var mitt hormonelle utbrudd for i dag. Takk, og farvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå