anesam Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Sander elsker å være ute. Han likte kjempe godt å bli dradd på akebrett og ake i bakken med meg.. men det var litt tungt og vanskelig å gå i all snøen som plutselig kom her... og den var ekkel å ta i uten votter! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Lillegutt elsker å ake. Men bli ikke så mye leking i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Tim er helt lik. Elsker å ake, men det er ikke noe moro å bevege seg i snøen. Sne er ekkelt. Får han ikke til å ta på det uten votter. Og hvis det snør i ansiktet hans når han sitter i vogna får han hetta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #4 Del Skrevet 27. januar 2007 Trym synes det er kjempekjekt. Aker, måker snø med spaden sin og krabber gjennom en snøhytte-gang han og pappaen har laget utenfor her. Smaker også litt på snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 28. januar 2007 #5 Del Skrevet 28. januar 2007 Åh, ho ELSKER det! ) sitter bare å lager englevinger i snøen enda da ) i morgen skal vi ut og ake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Ask er ikkje begeistra i det heile tatt. Han blir rett og slett skremt av snøen. Begynner å grine viss eg set han ned på bakken, og får han snø på hendene må eg koste den vekk med det samme. Men han er akkurat make når han får f.eks. badeskum eller sand på hendene. Er visst ganske skummelt når ting heng fast på han. Stakkars lille pinglegut ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå