Gå til innhold

November: Hvor lenge er det lengste babyen din har sovet i strekk?


adelia*termin 18/10*

Anbefalte innlegg

Lillemann her har sovet fra 2200 til 0700 uten å vokne, de er det lengste:)

Han sovner vanligvis 2200 for å vokne ca 0530, litt mat og sover da til ca 0830. Da er det morning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå,heldiggriser!!!! Det lengste Selma har sovet i ett er 4 timer. Da ble jeg nesten litt bekymret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 9-11 timer.. Litt opp og ned.. Men lengste var når han var noen få uker, da sov han fra kl 20.00-01 da måtte jeg bare legge han i senga, og da våkna han.. Jeg gjorde meg klar for å gi han mat (gikk for å pusse tenner o.l) Når jeg kom inn hadde han sovnet igjen.. Sov da til kl 8.. Men det har ikke gjentatt seg =) Heldigvis vil jeg si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har sovi fra 23 til 10 noen ganger, og fra 23 til 8-9 ofte. Nå sover ho nesten ingenting om dagen da, så jeg syns jeg fortjener gode netter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer på umuliusen min også - på natten. På dagen er det 2 timer, men vanligvis max 20 min. i strekk på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sovner gullet ca 22.00 og våkner kl 05.30 for mat. Etter det sover han til 08.00-08.30, og da er det bare stå opp. Har laget seg denne vanen de siste ukene. Det lengste han har sovet er vel 9 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid er det lengste han har sovet 3 timer i strekk. Han legger seg ca. kl. 20 på kvelden og sover til ca. kl. 6. Da er det pupp, sovner igjen og sover til ca. 7.30-8.00. Da står vi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekorden (etter vi kom hjem fra sykehuset...) er 6 1/2 time. Førstemann sov fra 20 til 08 allerede da hun var 7 uker, men Mathias er en helt annen type, har litt lakenskrekk... hehe...

 

Lykke til videre jenter, satser på at søvnmønsteret blir bedre for noen av oss etter hvert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma legger seg 22.30 hver kveld og sover til rundt ni..Noen ganger kan hun også sove til ti...Super deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig på en del av dere her merker jeg he,he

Her er det fortsatt mat et par ganger i løpet av natta, og morgen ca kl 7-8, Storesøster sover til 9-9.30 om dagen, så skulle ønske tulla kunne følge det ;O) Men ser at en del legger de ganske sent da, mens lillemor her stort sett er i seng 20.30. Rekorden til nå er 7 timer, men da lå hun inntil meg. Stort sett er det først en økt på 5-6timer, så 3-4, og evt en liten lur på en times tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har bare sovet i 5 timer i strekk en natt, ellers har an sovet 4 timer i strekk en del netter, men det er som regel pupp hver 3 time uansett tid på døgnet ja. Er litt missunnelig på de som får sove hele natten, men er jo vant til omstendighetene da, sove får man visst gjøre når man blir gammel, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer natt til 1. juledag. Da vekket jeg han til slutt for jeg ble rett og slett litt bekymret. Og jeg lar meg ikke lett bekymre. Han var selvsagt helt i orden, men fryktelig trøtt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mie sover fra 20- 06( noen gang 04) også mat og sover til 08--- 10 timer- men rekkorden er vel fra 22- 11...13timer det da, men det har bare skjedd en gang. vanlig natt er som jeg skrev først!

 

men hun sover heller nesten ikke om dagen da, men det er helt greit, sover om vi triller tur ute, ellers er det bare 20min på fanget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...