Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har bare verdens beste svigerforeldre, kom innom nå med barnevogn til den lille i magen.. 6000 kroner!! helt utrolig vi hadde ikke hatt råd til halvparten engang! vet at prisen ikke har noe og si, men når de da ikke er millionærer men at jeg vet at de har jobbet for disse pengene blir det bare enda mere nydlig! skikkelig fin vogn så nå er alt i boks, vuggesengen er fikset med sengetøy og alt, klær er vasket stryki og lagt inn i skapet, bleier og kluter er på plass og nå står vogna på stua:) så nå er hun lille hjertelig velkommen men kan fremdeles ta sin tid har ikke termin før 18.02
En liiiten til. Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Heldige dere er da! Vært så mye negativ kritikk av svigerforeldre her inne nå,så gøy med et glad innlegg! ) Svigerforeldre kan være snille de og...
(=snart mamma til twins=) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 ja d kan eg skrive under på.. foreldrene hans kjøpte bilstolene til oss.. pappa kjøpte vogna til tvillingan å mamma kjøpte sengene.. så vi har ikke kjøpt noe sjøl..=) vi e veldi takknemlig =)
candymams Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Har også verdens beste svigerforeldre. De har kjøpt buga boo vogn, bilsete betalt alt av oppussing av barnerommet og så får vi alle møblene til rommet fra ikea på lørdag, gleeder meg så. Det er en utrolig god følelse at de gleder seg på våre vegne, vi er heldige jenter :-) Jeg er også utrolig takknemlig, finnes ikke ord for å gode de er. Og så strikker søte svigermor i vei, sukk. Lillegutt får verdens beste besteforeldre og det er godt å tenke på :-)
Oi ..! Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Så bra! Dette her var en skikkelig "gla-tråd" Det har vært mye negativt sankk om svigerforeldre her inne, så det er godt å se noen som virkelig vet å sette pris på dem
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Så koselig da Det er artig med foreldre som stiller opp og engasjerer seg i å bli besteforeldre!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Å,så utrolig koselig,herlig overraskelse da. Svigerforeldrene mine har kjøpt sprinkelsenga som jeg ønska meg til den lille.kosta 2300,-det er jo mye penger,og vi ble jo spart den utgifta:)gleder meg såååå mye til den blir hentet til uka,og er sååå takknemmlig for det altså!hadde vi skulle kjøpt den selv,så hadde det kanskje heller blitt ei billig ei,som ser helt vanlig ut,men nå fikk jeg den jeg virkelig falt for
fiona71*2pp Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Så kooooselig da.. Vi va så heldig å få vogn hos bestemora til samboern.. Ho va så søt å kom å spurte om ho " fikk-lov-å-kjøpe-vogn".. Seinere fikk vugga hos mine foreldra, å svigermor har sydd en haug me bamsa, sengtrekk, lommeteppe å ha over stellebordet,strikka jakke, og sydd fleece lua og lua. Siden vi ikke vet ka vi får så har ho laga dobbelt opp lue, lesta, og votta. Så æ sitt me både rosa og lysblått her. Det e no deilig da at dæm glæde sæ sånn i lamme oss...
Nusse & Nurket :-) Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har og verdens beste svigerforeldre, de gleder seg sååå mye til å bli besteforeldre, de har bare et barn og har nok ventet lenge på dette :-) De har hjulpet oss med bl.a betaling for maling av huset, ny skyvegarderobe og til jul fikk vi 10 000,- til barenutstyr. De sa at vi måtte jo kjøpe alt vi trengte til den lille og de ville gjerne hjelpe til. Gjett om vi ble overrasket og glade. De er alltid gjestfrie og koser seg så når vi er på besøk, og jeg vet de kommer til å bli verdens beste besteforeldre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå