Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 UNN, når du er på Ul e d bare å spør, dem gir ikk els...
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jeg spurte om de hadde 3D når jeg fikk time på UNN. De sa de ikke hadde, og at jeg kunne ringe Nils Fahret. Men han hadde ikke han heller. Så ingen som jeg vet om. Da må UNN ha fått det den siste måneden da! Hmmm. Jeg skal på ul nå på mandag.....
~ms_freia~ Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 du må nok te bodø...de e de einaste nord for trondheim som har det...iallefall dt æ ha fått opplyst
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Var på ul i dag. Spurte jordmora om 3D og da sa hun, ja de har det på den ene maskinen, MEN de bruker den KUN til å se på ytre misdannelser, ikke til vanlig ul.Dette fordi de med 3D kun kan se yttersiden av babyen (leppespalte osv, mens det de gjør på vanlig ul er å måle ex omkrets av hode, mage, selve lårbeinet. Så 3D brukes kun i spesielle tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå