Gå til innhold

Dæven - IKM uke 4!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

E de bare mæ eller e de dritmange som har blitt gravid me IKM uke 4?? Var vist virkelig en suksessuke!!

E forresten bare sjalu....hadde IKM sjøl den 24.....men da kom ho der trollet dokker vet....

Gratulerer til alle dokker som e i lykkelige omstendigheter, da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja det har vært en super uke for veldig mange gitt...jeg har ikm i morra, er så sinnsykt nervøs=S

Skrevet

Håpe de lykkes for dæ også, da!!

E jo ikkje såå sjalu at æ ikkje klare å glede mæ på andres vegne.....kremt....Neida:-)

Skrevet

hehe jeg er super sjalu og misunnelig, meeeeen de alle har virkelig fortjent å få en liten spire i magen=)

takker=)har et håp, men ettersom timene går i dag så føles det som om tanta er på vei...håpet svinner til tross for positiv el test=)...jaja vi får sjå, sikkert derfor jeg er så nervøs og...

Skrevet

Ja, det er helt villt...derfor tenker jeg at det ikke er mer plass igjen på bussen til 1.tri, hehe!!!

Tror Bea og jeg tippet på 5 stk ble gravide sånn rent statistisk ifht hvor mange vi var i UKe 4. Godt man ikke satte penger på det ja...

Hyggelig for de det gjelder, kjempeartig å være endel av en sånn fruktbar uke. Håper det er smittsomt! hihi!

Skrevet

Må være beste uken i livet mitt så langt!(: Tenk at neste jul er det )trolig) med et lite barn i armene:) Blir helt følelseladet av å tenke på det..He,he..

Dere som fortsatt prøver må ha masse lykke til:) Har ikke glemt hvor frustrende det er å få tanta på besøk til alle døgnets tider...:(

Og til dere andre som har en spire i magen: Lykke til og kos dere!!!!:)

Skrevet

ja det må jo være helt sprøtt å tenke på at det til jul er en ekstra person i huset.... åh, tenk alt det morsomme du kan kjøpe nå i ventetiden. Klær, utstyr, lesing av bøker og blader og og og.....hehe!!!

Kos deg MASSE!!

Skrevet

Hey!

Jeg ville bare si at det er satt opp ekstra busser til 1.tri!

Så ikke gi opp håpet riktig ennå!!!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

supert...håper på og slenge meg på bussen i løpet av helgen..har ikke tatt test ennå...men tr kommer ikke virker d som....

Skrevet

Så spennende!

Jeg krysser fingrene for at hun holder seg langt unna!

Jeg ga opp søndag for jeg hadde så voldsomme menssmerter, men jammen meg kom ikmdagen mandag uten tr!

Testet pos tir ons og tors!

LYKKE TIL!!!!

Skrevet

jeg har også holdt av en plass til 1.tri...skal reise i helga*ler*baggen er pakket og klar;o)blir sur om tanta kommer og ødelegger reiseplanen min altså*mumle*

Skrevet

Hold av plass på bussen til meg også! IKM i dag, ingen TR så langt. Drøyer testen til i morgen :o) Speeeeeeent ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...