Gå til innhold

ventetiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det dag 12 DPO. Å så sakte dagene går. Tempen voktes nå med argusøyne. Har brukt dagen idag på tankespinn rundt en mulig graviditet. Hadde bare tempen kunne gitt et entydig svar, men det gjør den ikke. Den er fortsatt høy og jeg håper selvfølgelig den stiger bittelitt i morgen slik at det kan gi håp. Synker den derimot imorgen regner jeg med at løpet er kjørt for denne gang.

Ellers overvåkes alle tegn på en mulig spire. Jeg fryser hele tiden ( det er jo kaldt ute), aner jeg en liten kvalme( det kan jo være baconet jeg spiste til middag jeg kjenner), er supertrøtt (kan være fordi jeg var ute med venner til seint igår), magen er treg (kan jo være for lite fiber) og puppene er litt ømme (kan jo bare være pms). Det ble mange symptomer ja. Men det beste symptomet hendte i morges da jeg bare klarte en halv kopp kaffe. Jeg som alltid drikker 2 kopper. Som dere skjønner er det utrolig hva jeg klarer å koke ihop de siste dagene før ikm.

Tror det er godt jeg reiser på hytta i helg slik at jeg slipper å "spamme" dere med alle symptomene mine :-)

Dere får ha en flott helg alle sammen. Stikker innom en liten tur imorgen og melder temp-status jeg. Klarer ikke å la være....

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si annet enn: jeg føler med deg, snart er jeg der du er i pp. Lykke til og god tur bort i helga, ps. det var jo et godt tegn det med kaffen????

Skrevet

Det er helt snålt hvor sakte tiden kan gå når en venter.:(

Alt kan tolkes, og det blir det. Jeg håper tegnene dine er forvarsler på en spire som sitter der den skal! XXXX

Det er spennende å følge med, du trenger absolutt ikke være engstelig for å spamme ned meg i hverfall:o)

Håper du får en flott helg - og lykke til!!!!

Skrevet

Hei martine C";).

Ville bare fortelle deg at jeg har tante-oppbevaring rett borti gata her,så du kan bare videresende di.Jeg vil trolig ikke merke forskjell !

Ønsker deg lykke til og håper ei hyggelig helg på hytta kan avsluttes med en positiv test.Det ville vært en gledelig nyhet !

Klem fra

Skrevet

Bare spamm ivei! Elsker slike symtomer :-)

Ha det deilig på hytta i helga også ser vi fram imot hyggelig melding til uka.

Gleder meg!

Klem

Skrevet

Ååå dette er jo så spennende,gleder meg til å høre fra deg over helgen..

XXXXXXXXXXX masse for at tempen skal stige litt.

Klem

Skrevet

God tur til hytta! Jeg føler med deg og var der du er nå for 5 dager siden... Jeg fikk tantebesøk mandag, så nå trøstespiser jeg sjokolade og lurer på hva som er galt med mine kvinnelige indre organer...

Jeg håper du IKKE f¨år tantebesøk, men at du får et blått kryss i løpet av helgen! Lykke til!

Forsiktig klem (vil ikke smitte deg med manglende babystøv) fra

Skrevet

Ble det arrangert NM i tolkning, kunne nok vi her inne stilt med vinnerlaget :-)) !!

Bortsett fra det, så synes jeg jo at alle tegnene peker i positiv retning - forstår godt at spenningen bygger seg opp !

Ha en flott hyttehelg- unner deg virkelig å komme tilbake til positiv test.

Krysser fingrene for deg, martine!!

Skrevet

Kjære Martine68!

Vær så snill ikke å slutte å spamme oss! Tenk så kjedelig tiden mellom våre egne ikmer hadde vært dersom vi ikke hadde hatt hverandre å følge med på.

Krysser fingre og tær!

Kos deg på hytta i helgen.

Klem

Skrevet

Ja, da venter vi på temp-status Martine68! (jeg MÅTTE bare stå opp for å sjekke om du hadde vært her allerede!)

Koselig å følge med på status, og VELDIG koselig dersom du har lykkes denne gangen.

Klem og håpefull helg ønskes deg!

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger fra dere alle. Her kommer tempstatus fra trøndelagen..... Et lite lavtrykk har lagt seg noe som gir synkende tempratur :-( men den er fortsatt på 36,99 så jeg har ikke helt gitt opp. Har ligget i overkant av 37 tallet de siste dagene. Ser at kruven peker nedover og begynner å anta samme form som de andre kurvene mine.

PS. Nå kommer jeg for seint på jobb. Måtte jo inn og tolke FF-charten min og sende en hilsen til dere :-) Skal ikke se bort ifra at jeg sniker meg innom i løpet av arbeidsdagen min også. Sitter ofte der og smugleser.

stor klem fra

Skrevet

Må bare le litt :-) Synes dette gøres nok så kjent ut :-) Ja, det er utrolig at vi voksne damer klarer å lurer oss selv på den måten måned etter måned, men det trenger jo ikek være lureri denne måned da! Håpet får leve til det motsatte er bevisst!

God tur til hytten! Det er veldig lurt å legge inn slike avspredelser i denne tiden av syklus. Kanskje du har gode nyhete rmed tilbake? Lykke til!

Skrevet

Og der var jeg kommet på jobb. Syklet i full fart idag. Hm... kaffen smaker bedre idag. Skal se det bare var tullesymptomer det der igår. Ja ja, jeg kan jo forsøke å sende tanta mi borti gata til vilsågjerne. Tusen takk for tilbudet vilsågjerne. Skal se tanta heller sniker seg med i bagasjen til fjells. Nei nå må jeg vell lese litt mail og begynne arbeidsdagen kanskje....

Skrevet

Krysser fortsatt fingrene for deg jeg Martine, hadde vært hyggelig med en positiv overraskelse over helga... Kos deg masse på hytta!!

klem

Skrevet

Huff, denne ventetiden...

Skal krysse fingrene for deg, Martine! Håper din kjære vet å ta litt ekstra godt vare på deg i disse dagene!

Kos deg på hytta! Det hadde vært morsomt om du hadde med deg en positiv test i bagasjen hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...