Gå til innhold

Ta lappen i siste liten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre som er i denne litt desperate situasjonen? Jeg har termin i april og har nettopp begynt å ta lappen. Har øvelseskjørt litt før, men har ikke noe særlig kontroll på bilen enda.

I dag hadde jeg min andre dobbelttime på kjøreskolen, det er veldig slitsomt etter en dag på jobben, men gøy også da. Kjørelærern sier at han tviler på at jeg klarer å kjøre opp til babyen kommer.

Men jeg må bare prøve å komme så langt jeg klarer. Vi har nettopp kjøpt bil, så det hadde vært kjekt å få lappen. Tenker jo mest på kjøring til barnehage etterhvert, men tipper ikke det blir så lett å få kjørt når lilleknerten er ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte. er jeg helt alene om dette?

Skrevet

Men - kan du ikke spørre kjørelæreren om det er noen mulighet for å ta med deg babyen i bilen, da? Hvis ikke, har jo de fleste kjøreskoler mulighet for å sette opp timer utover kvelden, og da har kanskje pappen, evt. noen andre, mulighet til å passe babyen? Uansett - lykke til med lappen :)

Skrevet

Kjenner meg igjen ja...jeg må nok pent satse på å gjøre meg ferdig når ammetåka har gitt seg og pappan er blitt dreven på tåteflasking av nurket vårt :) Men det er jo lurt å få unnagjort mest mulig før fødselen da.

Skrevet

Mannen min skal også kjøre opp nå før termin i mars. Han har tatt trafikalt grunnkurs nå, og starter den 12 feb med timene. De har meldt han til oppkjøring 22. feb. Dette mener kjøreskolen skal være realistisk...

Men da må han ta mange timer av gangen, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...