Silje & prinsen<3 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Skal på kk 12 februar, og undersøke egglederene mine.. Om de er tette... Noen som har gjort dette? De skal opp i livmoren og så sprøyte kontrast væske for å se om egglederene er tett, eller om det er passasje.. Er dette vondt, og hvor lang tid tar det? Hva skjer dersom de er tett? Blir en henvist videre til prøverør då? Mange som har blitt gravid etter å ha vært på en sånn undersøkelse? Mange som sier en kan bli veeldig fruktbar etterpå...( Dersom de ikke er helt tett ) Håper noen kan svare.... Kleem..
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Leste i en annen tråd at dette ikke var noe å grue seg for og at legene gjør dette i det tempoet du vil. Så jeg tror ikke du bør grue deg. Les deg frem her på "Slitere". Var en tråd jeg så på en av disse første sidene. Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg sjekket egglederne mine i februar 2005 (de v ar åpne og fine), men er enda ikke gravid. Sorry...
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Om det gjør vondt tror jeg er veldig individuelt. Jeg syntes det var vondt når legen blåste opp den "ballongen" som skulle hindre kontr. væsken i å renne ut igjen, mens det ikke gjorde vondt når han hadde inn væsken. Mine var åpne da. Min svigerinne syntes ikke ballongen var vond, men hun fikk litt vondt i egglederen som var nesten tett. Siden mine var åpne fikk vi et par runder med AIH før vi gikk over til IVF og ICSI. Hvis de ikke er åpne må du rett på IVF. Jeg ble ikke gravid etter denne sjekken, men etter 2 AIH, en IVF og til slutt ICSI og ekstra med. så ble det endelig klaff Lykke til!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå