Mrs. icsi og småen Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Enten så har jeg en suuuperlang syklus denne gangen, eller så er noe gær`nt! Er nå på dag 52, ingen mens og ikke positiv g.-test.. Andre som er over ikm og "bare" venter??
Linus i svingen Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jepp, har ikke hatt tante r siden 28 nov. kjipe greier dette her. Tok test i dag men den var neg, typisk. For denne gangen føler jeg at det er noe der. Vondt i ryggen og litt stikkinger i magen . Er vel tante som er rundt hjørnet.... Syklusen er litt fucka etter at spiralen ble tatt ut i mai.
mollapus Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Heisann! Ja,jeg er da på dag 44 no.. hmm.. "normalt" ligger jeg på 29 dager.. Men jeg tok en test på mandag, mener den var neg. Var fra billigtester, kom en sterk strek, med en svakere tett ved siden av, som om den flør ut litt.. Så jeg tror nok d bare var kontroll streken.. Tenkte å kjøpe meg ny test på lørdag og ta søndag, om ikke tr kommer da..
petronella_78_med spire =) Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 har ikke hatt TR siden 1.desember....venter og venter...men skjer ingenting. Tok for sikkerhetsskyld (dum som jeg er...) en test til morran i dag, men den var jo negativ...as usual... Ikke til å bli klok på dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå