Gå til innhold

gravid i München?

Peika

Anbefalte innlegg

Hei! Finnes det noen andre som er gravide og bor i München her? Hadde kanskje vært hyggelig å snakke med noen om felles erfaringer?

Jeg er 26år og ca 6 uker på vei, og allerede vært på 2 ultralyder. Litt annerledes her enn hjemme har jeg forstått. Er for tiden utvekslingsstudent her, med planer om å bli her et par år til.

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei!

så artig at det endelig var noen som bor her:) hadde egentlig gitt opp å finne likesinnede i München!

Men er nesten på vei ut din da! Blir spennende. Jeg er selv 15+ 5 nå, så synes jeg er kommet langt på vei, men er vel et stykke igjen.

Hvor sånn ca bor du? jeg bor i schwabing, men kommer meg lett rundt enda. Kunne vært hyggelig med en kafètur i vårsola kanskje? Gjelder også deg L1e. Men du er kanskje i arbeid nå, hvis det er to år siden du var gravid.

Jeg har uansett fri fram til semesterstart 16 april, og treffer dere gjerne.

Hei!

Vel tilbake fra påskeferie oppdaget jeg at det hadde blitt masse liv her! Hm, ja, jeg jobber, studerer, skifter bleier, leker, mater...og mye mer, men jeg har nå alltids tid til et kafébesøk! Jeg bor i Sendling, heter Lene og er 27 år. 20. april skal jeg to uker til Norge, ellers er jeg åpen for det meste ;-)

Annonse

hei igjen!

hyggelig aa faa saa raskt svar!

jeg bor paa donnersbergerbrücke, og blir gjerne med paa en cafetur i münchen! men siden sist har det skjedd ganske mye, for vannet gikk for en uke siden og jeg fikk en datter 06.04., saa naa er jeg ikke gravid lenger..men jeg kommer meg jo rundt for det om.

det hadde värt göy aa treffes ja,..hvis du legger igjen et nummer el e-mail adr hvor jeg kan faa tak i dere/ deg, saa hadde det värt koselig. j heter forresten asgedet( opprinnelig fra eritrea) el. aski som tyske kaller meg.

Ja gratulerer! Det var sikkert deilig å slippe å vente så lenge! Min adresse er [email protected], men jeg begynner på universitetet i morgen, og er ikke helt sikker på hvordan timeplanen min ser ut enda. Men vil tro den første uka ikke er så stressende. Så skriv gjerne en mail, så kan vi planlegge kafètur nærmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...