Gå til innhold

hjelp meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens 11.09.06, og det tilsier da at jeg skal være ca 19 uker på vei.. (dette har også min fastlege bekreftet)... jeg ble innlagt på sykehus for ca 3 uker siden, da jeg hadde voldsomme smerter i magen,jeg fikk da en ultralyd undersøkelse av en gynekolog, som sa at jeg var ca 16 uker på vei, og at alt så bra ut med barnet...

jeg fikk også en ny ultralydtime som var den 18. januar, men siden jeg var i utlandet da, (barnefar bor der), og flyet mitt ble kansellert, så rakk jeg ikke hjem til den timen.. kom hjem i natt, og fikk time hos privat gynekolog som gjorde en undersøkelse på meg....

Men det jeg da fikk beskjed om er at jeg NÅ er 16 uker og 3 dager på vei... Hvordan kan det være mulig, når jeg var på sykehuset for 3 uker siden og da fikk jeg beskjed om at jeg var 16 uker....

Prøvde å ringe sykehuset, men hun sa at hun ikke kunne hjelpe meg, men at hun kunne se på papirene mine at vakthavende gynekolog hadde skrevet at jeg var 16 uker på vei for 3 uker siden...

så hun sa at jeg fikk bare vente til neste ledige ultralydtime, som er 2 uker frem i tid, for å sjekke hva det kunne være for noe......

men det er jo veldig langt frem i tid, og det er ganske frustrerende..

jeg var også hos min fastlege for ca 2 uker siden, hun målte jo utvendig, og krysset av på helsekortet mitt på at jeg da var 17 uker på vei...

Hvordan kan gynekologen i dag da ha fått det til å bli 16 uker og 3 dager i dag??

Jeg forklarte han greia,men da sa han bare at de må ha gjort en feil...

men både fastlegen min og vakthavende gynekolog på sykehuset kan jo ikke ha gjort denne feilen..... og jeg er 100% sikker på når siste menstruasjon var...

noen som har en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut..Ville jo tru du var kommet lengre ut ifra siste mens.

Skrevet

Ja.. jeg vet det.. fatter ingenting av dette...

Skrevet

Ville ringt jordmor i mårra jeg, det er sikkert en å få tak i på helsestasjonen, eller de kan fortelle deg hvor du skal ringe for å få tak i en. Når jordmor møter en fortvilet sjel ringer hun til føden (som jo er arbeidsplassen hennes) og hun kan snike deg inn til en ultralyd før de 14 dagene en sur "sekretær" har sagt du må vente.

Ikke gi deg, du er ikke lenger på vei enn at alle foster skal være ca like store, hvis din lille er mindre kan det være tegn på at noe er galt og det har du krav på å få sjekket opp.

Lykke til til deg, og som sagt ikke gi deg, vi skal ikke gå i ukesvis og bekymre oss nå. Kontakt lege eller jordmor i mårra så de kan trekke i trådene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...