Gå til innhold

Hva kan deres 7 mnd gamle barn gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ruller ivei over hele gulvet og hun er blitt ganske flink til å krype etterhvert. Men hun kan ikke sitte eller krabbe. Sitter fint på fanget da... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julie Angelica blir 7 mnd 4 februar. Hun krabber seg bakover,men ikke fremover enda:) Og så krabber hun rundt og rundt i ring. Hehe.. Hun sitter av seg selv, men hun faller bakover når hun blir ivrig, så jeg sitter bak å passer på. Men jeg lar henne ikke sitte mye, for det er visst ikke bra i følge dem på helsestasjonen :/ Da kunne hun visst hoppe over å krabbe fremover. Og så er hun veldig blid:):) Ikke noe sure miner her i gården nei. Skikkelig godjente:)

Skrevet

Min ruller og roterer på gulvet, men verken kryper eller åler enda. Sitter ikke heller. Men han kan lage fine prompelyder med munnen sin, og han kan smile og le! Og så har han sagt "mammamama", "bapa", "bø" og "hopp". Han blir 7 måneder i morgen.

Jeg har ikke sett deg inne på juniklubben. Stikk innom der en tur, så kan du lese litt om hva de andre junigullene holder på med om dagen!

Skrevet

Tassen kan rulle rundt beggeveier, åle seg i sirkel på magen, stå i "bru med hode og bena i bakken og resten av kroppen i været. Kan sitte bra, men ikke sette seg opp selv, krabbe eller åle seg bortover så mye.. Ellers veldig blid og fornøyd.. kunne si hei, tittitt, pusi og hallo, men vil ikke snakke mer...

Skrevet

Oi, det var morsomt å lese! Skal stikke innom juniklubben ja. Takk for svar! :-)

Skrevet

Mathias snur seg begge veier, åler seg (kryper eller hva en skal kalle d) fremover, steller seg i kabbeposisjon og tar et par steg og så ned igjen for å åle...det går sååå mye fortere:) Han setter seg opp selv og reiser seg etter møbler (spesielt en stol vi har i stua) Han "prater" mye, men d går for det meste i dadadadad, nanalala osv:) mamamama kommer også noen ganger, men tror ikke det er rettet til meg:(

Ser du har juni barn:) kom gjerne innom juniklubben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...