Gå til innhold

mme på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere kunnskapsrike..

Jeg har hatt et litt styrete ammeforløp, men den siste tiden har det gått veldig bra. Helt til fo ca 5 dager siden. Da hadde den lille jenta økedøgn og jeg la til puppen ofte og vel, i god tro om at jeg nok en gang skulle klare å få opp produksjonen. Men nå virker det som om det ikke går. Jenta er kjempe misfornøyd, klager og griner... Legger henne til puppen og hun suger litt før hun slipper å begynner å klage igjen. Kjenner at det er mindre melk i puppene på kvelden, enn natt og dag. Tror faktisk ikke jeg orker dette kavet hver kveld lengere, og kanskje det er en løsning og gi mme på kvelden??? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes du skal gjøre det som føles best for deg.Jeg har selv to barn som ikke har klart å suge av brystet. har pumpet meg slik at de har fått mm på flaske.Minste jenta får nå bare mme fordi jeg ikke orket mer pumping. var selv veldig skeptisk til mme, men det fungerer bra. Så gi mme på kvelden du

Skrevet

ja det blir nok å gjøre det... Synes det er litt dumt også, men veeeldig lei av å styre...

Skrevet

Kanskje etterhvert? Får du sovet innimellom? Nok? Kan du få litt avlastning?

Har du gått igjennom den "det som øker melkeprodukjsonen" tråden som dyttes oppover her? Sjekket for urter og slikt som kan virke inn?

Skrevet

har vært litt forkjølet i det siste, kanskje det spiller litt inn... Men har prøvd å gjøre de klassiske tingene som får opp produksjonen...

Vet ikke... bare litt lei av å styre hele tiden... det gikk jo så bra.

Skrevet

Sykdom kan gjøre det. Du får gjøre som Fertila og spise skikkelig god (men mild) pakistansk mat. Det får futten opp (bukkehornsfrøene gjør det...) Og så smaker det selv med tett nese...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...