Gå til innhold

hun bare sover og sover i dag..... "rar" avføring.


*Lucia*

Anbefalte innlegg

lille pleier å være ganske våken på dagtid, men i dag har hun nesten bare sovet. Nå har hun sovet i 3 timer og det er IKKE vanlig på dagtid. Har spist 3 ganger (bare) i dag, Det er vel egentlig ikke så lite men... Uansett hvilken vei det er så er det nok til at mamma`n lurer. De gangene hun har vært våken i dag har hun vært veldig urolig og har hatt vondt i magen. Avføringen har vært veldig bløt i dag. Vanligvis er den mer kornete og seig. Fargen er lik.

 

Prøver å tenke over hva jeg spiste i går men kommer ikke på noe spesielt. Brød, pannekaker, blåbær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg for mye over det. Her i huset er det veldig varierende hvor mye han sover til forskjellige tider på døgnet. Med en gang jeg tror at jeg har skjønt rymten hans, så forandres den.

 

Og når det gjelder avføring, så mener jeg å ha hørt at det er helt vanlig at den endrer karakter innimellom.

 

Det er sikkert lurt å tenke gjennom hva man har spist for å avdekke hva som kan gi vondt i magen, men med mindre du har spist noe som det advares mot (kål, druer, reker...) så tenker hvertfall jeg at alle babyer har litt luft i magen fra tid til annen. Jeg klarer hvertfall ikke alltid å spore hva det er som fører til mageknip hos Ask. Og så lenge det bare er innimellom (og ikke kolikklignende tilstander, liksom) så kan det vel ikke være falig. Tenker nå hvertfall jeg, da :)

 

Håper uansett at hun er bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært masse soving i dag, men det er jo så opp og ned med denne sovinga- så jeg syns ikke du skal bekymre deg om det......... i morgen er hun sikkert masse våken og du angrer for at du brukte dagen i dag til å bekymre deg- slik har det vært her maaaange ganger ;))

Avføringen er også mye ulik- nå har den blitt litt fastere i det siste(ikke fast altså, men litt fastere om man kan si det;))

 

Jeg tror de små har litt vondt i magen innimellom hjeg bare, kanskje noe du har spist- kanskje ikke......

 

Håper hun er bedre nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sov i 4 timer og var helt som vanlig igjen... :-) Akkurat når jeg vurderte å vekke henne så våknet hun av seg selv (hysterisk mamma...) Spiste og holdt på som normalt.

 

Hun har nok hatt vondt i magen sin i dag ja. Men vi har kost oss med bading og masse kos. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...